ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه در خصوص آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم گفت: برانکو در پرسپولیس ماندنی است و او گزینه اول و آخر ماست. خیال هواداران هم از این بابت راحت باشد چرا که ما گزینه ای جز او نداریم و هواداران مطمئن باشند او در پرسپولیس خواهد ماند.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت به دستیاران برانکو و اینکه او خواستار پرداخت مطالبات آنها شده تصریح کرد: ما در ابتدا باید تکلیف برانکو را روشن کنیم و بعد از اینکه طلب او را دادیم به سراغ طلب دستیارانش خواهیم رفت و آنها را هم پرداخت خواهیم کرد.

عرب درباره حضور باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات هم افزود: بعد از اینکه مطالبات برانکو را دادیم به صورت جدی کار نقل و انتقالات را آغاز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد که بازیکنی از جمع ما جدا نشود و بعد از اینکه تکلیف برانکو مشخص شد به صورت رسمی و جدی وارد نقل و انتقالات می شویم.

وی درباره کمک گرفتن باشگاه پرسپولیس از وزارت امور خارجه برای برای دریافت مطالبات این باشگاه از فیفا تصریح کرد: آقای جعفر کاشانی که خودش قبلا کارمند وزارت امور خارجه بوده پیگیر این مسئله است. ما جلسه‌ای با مسئولان وزارت امورخارجه داشتیم تا به ما کمک کنند بتوانیم پول خود را از فیفا بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.