آیا مدافعین حقوق زن به جایی رسیده‌اند که زنان ایرانی را به حراج گذاشته وخاک وطن را هم جهیزیه‌اش کنند؟!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کبری خزعلی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان و خانواده و عضو شورای زنان با انتشار پست‌هایی در صفحه توییتری خود در واکنش به بررسی لایحه‌ "اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی" در مجلس شورای اسلامی، به شدت از این لایحه انتقاد کرد.

گفتنی است؛ به تازگی لایحه‌ای با عنوان "اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی" از سوی دولت به مجلس و پس از بررسی و اصلاحات آن توسط خانه ملت، به شورای نگهبان تقدیم شده است که براساس آن فرزندان زنان ایرانی که به ازدواج مردان خارجی درآمده‌اند، می‌توانند تابعیت ایران را دریافت کنند. شورای نگهبان با برخی از بخش‌های این لایحه به دلیل مشکلات امنیتی مخالفت کرده و آن را به مجلس ارجاع داده است.

بیشتر بخوانید: ایرادات شورای نگهبان به لایحه اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی+ جزییات

خزعلی با تأکید بر اینکه این لایحه باعث می‌شود دختران ایرانی ابزاری برای گرفتن اقامت و تابعیت مردان خارجی و عموماً مهاجران غیرقانونی و حتی داعشی شوند، در صفحه توییتر خود نوشت:

ازدواج قانونی و کمک دولت در ازدواج زن ایرانی با مرد خارجی حق مسلم بانوان سرزمینم است.

کسانی که در ازدواج سنین پایین یقه خود را پاره می‌کردند الان چطور مدافع لایحه‌ ای هستند که دختربچه‌های ایرانی را با خرید و فروش یا ازدواج اجباری مواجه می‌کنند.

آیا مدافعین حقوق زن به جایی رسیده‌اند که زنان ایرانی را به حراج گذاشته وخاک وطن را هم جهیزیه‌اش کنند؟!

دخترهای ایرانی با یک صیغه‌نامه‌، ابزاری می‌شوند برای گرفتن اقامت و تابعیت مردان خارجی و عموماً مهاجران غیرقانونی حتی داعشی.

آیا مدافعین حقوق زن به جایی رسیده‌اند که زنان و ناموس خود را به حراج گذاشته وخاک وطن را هم جهیزیه‌اش می‌کنند؟!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.