وریا غفوری، دفاع راست استقلال می‌گوید که سیاست باشگاه، گذاشتن او در برابر هواداران است. مثل سال قبل که در اردوی ترکیه بحث شان شده بود.

غفوری در این باره گفت: سال قبل جای پول به او ماشین داده بودند، فصل گذشته به جای مبلغ قرارداد و معادل آن خودرویی از باشگاه دریافت کردم که البته این موضوع هم پیشنهاد باشگاه بود. من در سال های قبل هرگز به جز مبلغ قراردادم چیز دیگری از باشگاه طلب نکرده بودم. این مساله هم جزییاتی دارد. بعدا در تلویزیون صحبت هایی مطرح شد که مبلغ این خودرو بالا رفته است ولی من این خودرو را به مبلغی پایین تر از ارزش قراردادم فروخته بودم و افزایش قیمت خودرو شامل حال من نشد که این طرف و آن طرف در مورد آن صحبت می شود. این ها را می گویند که من را روبروی هواداران فرار بدهند.

او اعتقاد دارد مصاحبه علی خطیر در سایت باشگاه استقلال نه تنها شفاف سازی نیست که عاملی برای تحریک یکی مثل اوست تا استقلال را ترک کند.

بازیکن استقلال ادامه داد: من دوست دارم در استقلال فوتبالم را ادامه بدهم و شرط عجیبی و غریبی هم برای حضور در این تیم ندارم اما این سیر طبیعی مذاکره با بازیکنان است که بازیکن درخواست هایی  دارد و باشگاه هم انتظاراتی تا در نهایت خواسته طرفین به هم نزدیک می شود. احساس می کردم در مذاکرات ما هم روند طبیعی در حال طی شدن است و در نهایت این گفت و گوی به زعم خودشان شفاف سازانه را دیدم. مصاحبه ای که باعث تاسفم شد چون هدفی جز خراب کردن من نداشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.