پس از اینکه برانکو در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پرسپولس را ترک کرده است، باشگاه ایرانی بلافاصله واکنش نشان داد و خطاب به هواداران اعلام کرد که نیازی نیست نگران رفتن سرمربی کروات خود باشند چرا که وی در باشگاه خواهد ماند اما سرمربی کروات سرانجام پرسپولس را ترک کرد.

برانکو امروز در مصاحبه با تارنمای اسپورت نت اظهار داشت: هنوز قرارداد امضا نکرده‌ام اما کاملاً به توافق رسیده‌ایم و من سرمربی الاهلی خواهم بود؛ به زودی به عربستان می‌روم و به احتمال زیاد تا پایان ماه جاری آنجا خواهم بود؛ داستان من با ایران تمام شد؛ چهار سال در پرسپولیس بودم و ۶ قهرمانی به دست آوردم؛ پس از سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر این کشور، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و پیوند نزدیکی که با مردم و این سرزمین داشتم جدا شدن کار آسانی نبود؛ مدت زیادی به این موضوع فکر کردم و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

اسپورت نت در ادامه نوشت: پرسپولیس همچنان برانکو را به خود متعهد می‌داند؛ مسأله‌ای که در مورد بازیکنان این تیم همچون «ماریو بودیمیر» نیز صدق می‌کند اما مرد کروات در مورد اتمام بدون دردسر ماجرا با پرسپولیس هیچ شکی ندارد.

وی در این خصوص تاکید کرد: از لحاظ پولی مشکلی در کار نیست، امروزه بازیکنان به خوبی حمایت می‌شوند و اگر از روال معمول به نتیجه نرسند راه‌های دیگری برای گرفتن طلب‌شان وجود دارد؛ فقط باید صبور باشند ومن اطمینان دارم مشکلات حل می‌شود.

در سوی دیگر، در عربستان او چشم انتظار چالشی تازه است؛ چالشی تازه در یکی از چهار تیم بزرگ این کشور.

برانکو در مورد الاهلی خاطرنشان کرد: الاهلی در کنار الهلال، النصر و الاتحاد یکی از چهار باشگاه بزرگ عربستان است و الاهلی تنها تیمی است که هرگز سرمربی کروات نداشته است؛ البته تجربه حضور در کشورهای عربی را دارم؛ از لیگ عربستان شناخت دارم و عربستانی‌ها هم مثل ایرانی‌ها علاقه زیادی به فوتبال دارند.

وی در پایان افزود: الاهلی برای اهداف بزرگ خود می جنگد و باید در تمام بازی‌ها پیروز شود؛ اعتقاد دارم موفق خواهیم شد؛ تیم من در کنارم خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.