هواداران معترض پرسپولیس که از جدایی برانکو سخت ناراحت هستند مثل چند روز گذشته مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کرده و خواهان دیدار با «ایرج عرب» شدند.

«ایرج عرب» مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که این روزها با انتقادات زیادی روبروست با اسکورت نیروی انتظامی در میان هواداران معترض حاضر شد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.

عرب خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران عزیز پرسپولیس را درک می‌کنیم. خودتان می‌دانید ما هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: فکر می‌کردیم برانکو می‌خواهد در پرسپولیس بماند و نامه‌ای را که برای باشگاه فرستاد برای مشخص شدن زمان دریافت مطالباتش بود.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که برانکو نامه را به باشگاه پرسولیس فرستاد تصور کردیم ۲ نامه قبلی که فرستاده، ملغی شده و این نامه که سومین نامه محسوب می‌شد نامه اصلی است و تا تاریخ ۲۸ خرداد وقت داریم تا مطالبات او را پرداخت کنیم که تا این زمان تأمین اعتبارات لازم انجام شد.

عرب خطاب به هواداران پرسپولیس تاکید کرد: پیش از اینکه برانکو ایران را ترک کند با او در هتل آزادی جلسه‌ای را برگزار کردیم و او به باشگاه فهرست نقل و انتقالات را داد و ما بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی ادامه داد: زمانی که با بازیکنان مذاکره می‌کردیم، برانکو را در جریان مذاکرات قرار می‌دادیم و همه اینها حکایت از این داشت او به فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد. من براساس مدارک و مستندات حرف می زنم و نامه‌هایی که میان ما رد و بدل شده است گواه همه چیز است.

عرب در پایان گفت: با تمام مشکلات و موانعی که پیش روی ما بود پول برانکو را آماده کردیم و مطمئن باشید اگر پول داشتیم خیلی زودتر از اینها مطالبات وی را پرداخت می‌کردیم. پیش از این از اعتبارات سال آینده اقداماتی انجام دادیم و اینها در شرایطی بود که خود من از نظر قانوین مشکلاتی داشتم. یک روز می‌گویند عرب را گرفته‌اند و هیچکس از کارهایی که انجام داده‌ام حرفی نمی‌زند. تلاش خود را انجام دادیم و امیدوار بودیم برانکو در پرسپولیس می‌ماند.

هواداران پرسپولیس که از حرف‌های عرب قانع نشده بودند با سر دادن شعارهایی خواهان استعفای او از سمت مدیرعاملی پرسپولیس شدند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخپوشان بعد از پشت سر گذاشتن ۴ فصل موفقیت آمیز از این تیم جدا شد و هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.