میثم زارع در همین رابطه صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند جوان که شب گذشته در بوستان ملت با هم درگیر می شوند در ادامه نزاع خود وارد ایستگاه قطار شهری پارک ملت شده و به ادامه درگیری می پردازند.

وی افزود: درگیری بین این جوانان ادامه می‌یابد و آنان که مسافر مترو نبودند، از بالای نرده‌های قطارشهری به داخل ایستگاه هجوم می‌آوردند و در کمتر از یک دقیقه از ورود این افراد به داخل مترو، همزمان نیز قطار وارد ایستگاه می‌شود و یکی از جوانان برای فرار از دست ضارب به داخل واگن بانوان می‌رود. فرد ضارب نیز پشت سر وی وارد واگن بانوان می‌شود و پس از وارد کردن چند ضربه چاقو به جوان، از صحنه می‌گریزد.

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ادامه داد: نگهبان ایستگاه که در سکوی مقابل مشغول انجام وظیفه بوده با مشاهده موضوع دکمه توقف اضطراری را به منظور حفظ جان مسافران و رفع خطر می‌فشارد و سریعاً به سکوی مقابل اعزام می‌شود. اما با توجه به اینکه این حادثه در کمتر از یک دقیقه به وقوع می‌پیوندند، جوان ضارب و همراهانش در ازدحام جمعیت از صحنه می‌گریزند.

وی بیان کرد: اورژانس بلافاصله به محل اعزام شده و مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل و بستری شده است و در عین حال واحد حقوقی و قضایی شرکت بهره‌برداری قطارشهری به همراه نیروی انتظامی پیگیر موضوع هستند و این مورد را بررسی می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.