سردار محسن فتحی‌زاده در سفر به استان ایلام و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دهلران با اشاره به اینکه هدف پلیس تامین امنیت و آرامش زائران است، گفت: تمامی ظرفیت‌های ناجا در حوزه‌های مختلف برای اربعین ۹۸ تقویت شده است.

وی با بیان اینکه در همه مرزها شرایط زیرساخت ها نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است، افزود: طرح‌های انتظامی امنیتی و ترافیکی در اربعین ۹۸ پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: علاوه بر ۳ مرز فعال در کشور، خواهان بازگشایی مرز چیلات با هماهنگی کشور عراق و در صورت مرتفع شدن مشکلات امنیتی آن هستیم.  

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی - امام جمعه شهرستان دهلران در ادامه این دیدار، گفت: بازگشایی مرز چیلات خواسته به حق مردم شهرستان مرزی دهلران است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم ولایتمدار شهرستان دهلران علی رغم نبود امکانات و زیرساخت‌های مناسب، در ایام اربعین حسینی(ع) به صورت شبانه روزی به زوار سید الشهداء(ع) خدمت می کنند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه مسیر حرکت زوار کشورمان، علی‌الخصوص استان‌های مرکزی و شمالی به مرز مهران، مسیر (خرم آباد - اندیمشک - دهلران - مهران) است، گفت: باتوجه به تردد قابل توجه زوار از مسیر دهلران، می‌طلبد مسئولان و خیرین این استان و کشور امکانات و ظرفیت‌های خود را در شهرستان دهلران مستقر کنند.

گفتنی است، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا همچنین از محورهای مواصلاتی شهرستان دهلران و زیر ساخت‌های اربعین امسال این شهر مرزی بازدید کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.