به گزارش هالیوود ریپورتر، شرکت «نیانتیک» خالق بازی اینترنتی «پوک‌مون‌گو» این هفته بازی «هری پاتر» را براساس داستان موفق «جی‌کی رولینگ» رونمایی می‌کند. این بازی که شبیه «پوک‌مون‌گو» است روی سیستم‌های اندروید و آی‌اواس قابل استفاده خواهد بود.

جادوگران و طلسم‌گرها همه در استودیوی یونیورسال در لس‌آنجلس گردهم می‌آیند تا انتشار نسخه بازی رایانه‌ای و موبایلی که پروژه مشترک کمپانی‌های برادران وارنر و نیانتیک بوده را جشن بگیرند. این نسخه با عنوان «هری پاتر: واحد جادوگر» ۲۱ ژوئن برای کاربری در سیستم‌های اندروید و آی‌اُ‌اس در دسترس خواهد بود.

در مراسمی که برای رونمایی این نسخه بازی هری‌پاتر برگزار شده بود «تیفانی هَدیش» هنرپیشه هالیوودی که اجرای این مراسم را برعهده داشت از «جی‌کی رولینگ» نویسنده مجموعه داستان‌های هری پاتر قدردانی کرد و گفت: من بسیار از خانم رولینگ تشکر می‌کنم چون خودم از طرفداران پروپا قرص هری پاتر هستم و تمام دوران نوجوانی‌ام را با این داستان و فیلم‌هایش خاطره دارم. حالا هم که بازی این داستان توسط کمپانی نیانتیک با ریاست «جان هانکه» خلق شده است و جا دارد از زحمات و خدمات این کمپانی و کمپانی شریکشان برادران وارنر هم تقدیر شود.

جان هانکه خالق این بازی که معروفیت اصلی خود را مدیون خلق معروف‌ترین و موفق‌ترین بازی رایانه‌ای تاریخ یعنی «پوک‌مون‌گو»( Pokemon Go) است در مورد بازی «هری پاتر» گفت: هدف ما از خلق این بازی این بود که مردم به دنیای جادوگران رفته و برخلاف فیلم و کتاب که فقط نظاره‌گر بوده‌اند حالا بتوانند در این دنیا دخل و تصرف کنند و خود را جزئی از آن ببینند.

این بازی هم مانند «پوک‌مون‌گو»( Pokemon Go) است و شما هم در فضای مجازی و هم در فضای واقعی و در خیابان و در پارک‌ها می‌توانید جادوگران و هیولاهای دنیای هری پاتر را دنبال کنید که بسیار جذاب است. این بازی قطعا به چالش و سرگرمی جدی هر روزه کاربرانش بدل خواهد شد چراکه همچون بازی «پوک‌مون‌گو» از برترین جذابیت‌ها برخوردار است و بلکه بیشتر از آن دارای نوآوری‌هایی ویژه است.

بازی اینترنتی هری پاتر

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.