حسن کوماسی افزود: پایان روز یکم تیرماه / فردا / آخرین مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی است و همه اصناف، کسبه و همچنین صاحبان مشاغل باید این اظهارنامه ها را تکمیل و تسلیم کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مودیان مالیاتی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه اظهارنامه اقدام نکنند، نمی‌توانند از معافیت‌های قانونی بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم بهره مندی از درآمدهای مالیاتی است و مودیان برای کمک به وضعیت کنونی کشور باید معوقات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات ارزش افزوده به تأمین هزینه‌های شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها کمک می‌کند و به آبادانی و توسعه کشور می‌انجامد.

کوماسی افزود: مودیان پیش از انقضای مهلت تسلیم اظهار نامه از طریق سامانه www.tax.gov.ir اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم و مالیات خود را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، ارائه اظهارنامه تا اول تیرماه بخشی از دریافت فرآیند مالیات‌های مستقیم به شمار می‌رود و صاحبان مشاغل تا پایان مهلت ارائه شده از سوی ادارات کل امور مالیاتی باید این اظهارنامه‌ها را ارائه دهند تا در صورت دریافت تخفیف یا معافیت، از آن برخوردار شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.