حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی در حاشیه تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل در پاسخ به سوالی درباره اخرین وضعیت حادثه تروریستی اهواز گفت: این پرونده آماده صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست شده و انشالله بزودی به دادگاه ارسال می‌شود. تحقیقات در این پرونده تمام شده است.

او افزود: تعداد متهمان پرونده بعدا مشخص می‌شود زیرا ممکن است کم و زیاد شوند.

او درباره اتهام متهمان پرونده مذکور گفت: وقتی در مرحله دادسرا اتهامات مطرح می‌شود پالایش ان در دادگاه است و باید بعد از دادگاه اتهامات را بگوییم.

او درباره اتهامات متهمان در دادسرا گفت: برخی اتهامات سهل انگاری است و برخی تعمدا اقدام نکرده‌اند. ما پرونده کسانی را رسیدگی کردیم که سهل انگاری در انجام وظیفه‌شان بود نه کسانی که متهم‌اند و همراه با آن دخیل در ترور بودند و آنها را ما دنبال نکردیم‌.

او در پاسخ به سوالی درباره پرونده سقوط هواپیمای حمل کننده گوشت گفت: این پرونده را سازمان قضائی کرج بررسی می‌کند و کار کارشناسی آن تمام شده و پرونده باید به نحوی مختومه شود که انشالله رضایت افرادی که خسارت دیدند گرفته شود. تعمدی نسبت به نیروهای مسلح نبوده و خلبان اشتباه کرده بود و برج مراقبت به او گفته بود که نباید فرود بیایید. تعمدی نه در فرودگاه بوده نه خلبان تعمدی داشته است و تصور خلبان بر این بوده که در باند فرودگاه مهرآباد فرود میاید ولی اشتباه کرده و قصور بوده و تقصیری نبوده است.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا سازمان قضائی نیروهای مسلح از آقای نجفی در موضوع حمل سلاح شکایت کرده است یا خیر گفت: راجع به اینکه مجوزی سازمان قضائی داده باشد خبر دروغی بود که از طرف وکیل مطرح شد. ما دنبال این هستیم که ببینیم ایشان جوابی می‌دهد یا خیر و اگر جوابی ندهد احتمال دارد نسبت به آن قضیه شکایت کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.