یک دیپلمات سعودی اعلام کرد زمان جنگ با اسرائیل گذشته است. 

این دیپلمات عربستان سعودی افزود اسرائیل دستاوردهای خوبی در زمینه تکنولوژی داشته است و به دنبال تقلید از آن هستیم. وی مدعی شد: اسرائیل خطر ایران را به جهان نشان داد.
 
این مسئول سعودی اعلام کرد پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی برای متقاعد ساختن فلسطینیها برای بررسی جدی تحولات سیاسی و اقتصادی در چارچوب معامله قرن تلاش می کنند. 
 
این دیپلمات سعودی افزود: برای سرمایه گذاری در معامله قرن با مبالغی که فلسطینیها تصور آن را نمی کنند آمادگی داریم. عربستان سعودی و کشورهای دیگر برای سرمایه گذاری مبالغ هنگفت در معامله قرن آمادگی دارند. 
 
این مسئول سعودی گفت: اگر معامله قرن آغاز شود فلسطینیها از وابستگی به کمک های دیگران آزاد خواهند شد و استقلال واقعی به دست خواهند آورد و آموزش خوب و اقتصادی قدرتمند برای آنها تضمین خواهد شد.
 
این دیپلمات سعودی افزود: از نظر عربستان سعودی و کشورهای خلیج فارس و مصر و اردن روشن است که زمان جنگ با اسرائیل گذشته است و مزایای عادی سازی روابط با اسرائیل بسیار زیاد است. 
این مسئول سعودی مدعی شد: تاریخ، فرصتی برای تحقق عادی سازی روابط را داده است و امیدواریم اسرائیل از این فرصت استفاده کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.