عکسها همیشه روایتگر ماجراهای جالبی در تاریخ هستند. اما برخی تصاویر نسبت به دیگر تصاویر کمتر دیده شده اند یا داستانهای پشت این تصاویر در طول تاریخ مورد توجه نبوده است.

برخی عکس های نادر و جالب پیشینه ای منحصر به فرد در خصوص رویدادهای تاریخی دارند. شاید برایتان جالب باشد که نگاهی به برخی از این تصاویر داشته باشید.

پنج عکس مهم تاریخی

این اسلحه عجیب و طویل که در تصویر میبینید می تواند تا بیش از یک پوند تیر را در یک زمان تخلیه کند و می تواند بیش از 50 پرنده را بکشد. در نتیجه تاثیر منفی شدیدی روی پرندگان داشت و تا سال 1860، استفاده از این سلاح در اکثر ایالت های آمریکا ممنوع بود.

پنج عکس مهم تاریخی

شاید این تصویر در نگاه نخست چندان جالب به نظر نرسد اما نکته جالب در مورد این تصویر را می توان جمعیتی دانست که همگی بر اساس مد نیویورک در سال 1939، کلاه بر سر دارند و در حال حرکتند یا ایستاده اند.

هیتلر

آدولف هیتلر عکس های متعددی دارد، اما یکی از عکس های آدولف هیتلر که بیش از دیگر عکس ها مورد توجه قرار دارد، عکسی است که رنگ چشمان هیتلر را نشان می دهد که بر خلاف عقیده بسیاری از افراد، آبی است.

پنج عکس برتر تاریخ

در سال 1923 یکی از نخستین آزمایشهای مرتبط با جلیقه ضد گلوله انجام شد و در جریان این آزمایش توانایی های جلیقه ضد گلوله مورد سنجش قرار گرفت.

676779_671

شاید برای افرادی که اکنون رانندگی می کنند، راندن در جاده های دو طرفه موضوعی خاص و عجیب نباشد اما سالها پیش این موضوع واقعا عجیب بود و این عکس از سال 1967، زمانی را نشان می دهد که سوئد برای نخستین بار جاده های دو طرفه داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.