امیر جعفری بازیگر تلویزیون در ویدئویی که تنها قسمتی از آن در فضای مجازی منتشر شده، می‌گوید: «اگر فرزند وزیر بنز سوار می‌شود، حق دارد چون پدرش بی‌خوابی کشیده، زحمت‌کشیده و حالا پسرش می‌تواند بنز سوار شود.»

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در واکنش به این ویدئو نوشت: وزرا هرچند بی‌خوابی بکشند و حقوق دریافتی‌شان درتمامدوره ۴ ساله را کامل ذخیره کنند، با قیمت‌های امروز، توان خرید بنز را نخواهند داشت، مگر درآمدی افزون بر حقوق وزیری داشته باشند.»

او افزود: «ضمن احترام به آقای جعفری، راستی چطور وزیر بیدار بمونه، پسر باید بنز سوار بشه؟ مدیرکل بیدار بمونه هم همینطور؟»

این ویدئوی تقریباً یک دقیقه‌ای، واکنش تعداد زیادی از کاربران توئیتر را نیز در پی داشت. کاربرانی که می‌گویند پدران آنها هم زحمت‌کشیده‌اند و بی‌خوابی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند، اما نه تنها به رؤیای بنز فکر هم نمی‌کنند، بلکه عمدتاً در تأمینمعاش‌شان هم مانده‌اند. کارگران، پاکبان‌ها، کارگران معادن و خیلی از مشاغل دیگر جزو افرادی هستند که هم زحمت بسیار می‌کشند، هم بی‌خوابی جزئی از زندگی‌شان شده. اما کدام‌شان بنز سوارند؟ فرزند کدام‌شان بنز دارد؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.