آیت الله فاضل گلپایگانی بعد از ظهر شنبه در مراسم یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان ورامین بیان کرد: در زمان ائمه اطهار(ع) کسانی که مسلمان نبودند  به علم امام صادق(ع) بیشتر پی می‌بردند و در پایان نیز آنها مرید و مسلمان مذهب امام صادق(ع) می‌شدند.

وی گفت: امروز شهریه طلاب ، شاگردان امام صادق(ع) پایین ترین حقوق در جامعه اسلامی است ، روحانیت وابسته به اموال دولتی نیستند و این قشر جامعه باید مردمی بودن خود را حفظ کنند ، روحانیت شاگرد مذهب جعفری است ، اما با دولت نیز تعامل و همکاری می‌کند.

آیت‌الله فاضل گلپایگانی افزود: امروز حوزه‌های علمیه بر خلاف نظام حرکت نمی‌کنند ، بلکه حامی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند ،  روحانیت و طلاب با تمام وجود برای حفظ این انقلاب تلاش کرده و این راه را ادامه خواهند داد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حوزه‌های علمیه از زمان‌های قدیم مکتب شهادت را در خود حفظ کردند و در راه حفظ انقلاب خمینی(ره) هزاران هزار شهید طلبه و روحانی تقدیم نظام کردند ، آمار شهدای قشر روحانیت از دیگر قشر های جامعه بالاتر است.

آیت‌الله گلپایگانی تصریح کرد: باید از زمان ائمه اطهار(ع) عبرت بگیرم که بصیر باشیم ، مقام معظم رهبری بارها سفارش کردند که بنده آن چیزی که شما نمی‌بینید  می‌بینم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری آینده این کشور را می‌بیند و می داند و لذا امروز ما باید نقشی که آن روز شیعیان اجرا کردند و در کنار امام صادق(ع) بودند را در کنار مقام معظم رهبری داشته باشیم.

آیت‌الله گلپایگانی یادآور شد: مقام معظم رهبری همچون امام صادق(ع) نامه دشمنان را جواب نمی دهند ، امروز مقام معظم رهبری با اقتدار در مقابل دشمنان این انقلاب ایستاده است و همه ما نیز باید در کنار ایشان ، این راه را با اقتدار و صلابت به پایان برسانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: در مجلس خبرگان رهبری  ، اعضای این مجلس فردی را از مقام معظم رهبری جامع تر ، کامل تر ، مدیر تر ، برای نظام اسلامی نمی‌دانند. در زمان فعلی کسی که می‌تواند در مقابل دشمنان علی‌الخصوص شیطان بزرگ آمریکا ایستادگی کند، رهبر انقلاب اسلامی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.