سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر انفجار شدید در یک مجتمع مسکونی در خیابان شاهین شمالی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۵ امروز (۸ تیر ۹۸) صدای انفجار شدیدی آسایش و آرامش ساکنان خیابان شاهین شمالی، خیابان چمران، کوچه کوهسار را برهم زد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی متشکل از چندین بلوک و ده‌ها واحد مسکونی بود.

وی تصریح کرد: در طبقه اول یکی از این بلوکهای مسکونی، انفجار شدیدی رخ داده که بر اثر آن شیشه تمام واحدها و بلوکهای مجاور شکسته و چندین واحد از ۳۰ تا ۸۰ درصد دچار تخریب شده بود.

 وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه منجر به شعله‌وری عمیق نشده بود، گفت: این حادثه تاکنون ۱۲ مصدوم برجای گذاشته که چند مصدوم به صورت سرپایی درمان شده و مابقی و مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره علت این حادثه نیز، خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که احتمالاً این انفجار بر اثر نشت گاز، ایجاد شعله و جرقه ناگهانی به وقوع پیوسته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.