چندی پیش علیرضا زاکانی در گفتگویی مدعی شد فردی که نقشی در فسادهای قوه قضاییه داشته توسط رئیسی برکنار شده است،  به فاصله کوتاه پورمختار خبر داد این فرد که اکبر طبری نام دارد به همراه  آملی لاریجانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته است. دفتر آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع اما با صدور بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.

در همین راستا محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در توئیتی نوشت: آقای آملی لاریجانی با تکذیب اظهارات علیه یک مدیر سابق قوه قضاییه، گوینده آن یعنی آقای زاکانی را اصولگرانما خوانده، چقدر دیر شده. کاش ایشان در سالهای ریاستش برخورد می کرد با اصولگرنماهایی که هی دروغ گفتند و هی تهمت زدند و هی...؛ ۱۰ سال اخیر دوره بره کشان بود برای ما اصولگراها

اما با وجود آن که ادعای زاکانی از سوی دفتر رییس مجمع تکذیب شده بود اما او بار دیگر در توئیتی خطاب به آملی لاریجانی نوشت: پیرامون آقای طبری و نقش مخرب آن در قوه قضاییه صحبت کردم که از دفتر آیت الله لاریجانی تکذیب شد و تاکید نمودن که ایشان برخی موارد را بررسی کرده و حکم به سلامت آقای طبری دادند. مشفقانه به رئیس محترم مجمع تشخیص عرض می کنم که اشتباه می فرمایید و تا دیر نشده از وی تبری جویید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.