فاضل عبیات در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: تقریباً می‌توان گفت که در بیشتر مناطق سیل‌زده استان خوزستان کار بازسازی آغاز شده است و کار بازسازی پیشرفت خوبی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها در آغاز کار بازسازی قرار داریم، افزود: در شهرستان شوشتر و شوش شرایط بسیار خوبی داریم و واحدهای تعمیراتی در موعد مقرر به اتمام خواهند رسید و مسأله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: در دو شهرستان شوش و شوشتر کار واحدهای احداثی نیز به خوبی در حال انجام است و حتی امید داریم تا کار احداث این واحدها زودتر از موعد اعلام شده به اتمام برسد و واحدهای احداثی به مردم تحویل داده شود.

عبیات در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد: در این شهرستان با توجه به اینکه تخلیه آب به دلیل مسائلی که وجود داشت به سختی و با تأخیر انجام گرفت، نیاز به کار بیشتری است و باید تمرکز و توجه بیشتری برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرستان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تا حدود دو هفته گذشته همچنان درگیر تخلیه آب از اراضی کشاورزی در شهرستان دشت آزادگان بودیم و این مساله باعث شد تا کار بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرستان اندکی با تأخیر مواجه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به این اکنون توجه و تمرکز بسیار بیشتری را در خصوص این شهرستان قرار داده‌ایم، امیدواریم تا به برنامه اعلام شده در خصوص زمان تحویل واحدها به مردم برسیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.