به گزارش دنیای اقتصاد، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با حکم امیرحسین فتحی، جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان استقلال شد.

در حکم فتحی برای زرینچه آمده:

برادرارجمند

جناب آقای جواد زرینچه

نظر به تعهد، توانمندی، سوابق درخشان و تجارب ارزشمندتان در عرصه باشگاهی و ملّی به این وسیله جنابعالی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ایران منصوب می‌کنم.

باتوجه به سیاستهای کلان باشگاه در استفاده از تجارب پیشکسوتان خوشنام و مورد علاقه هواداران در جایگاه‌های مختلف و برنامه ریزی باشگاه در جهت نیل به موفقیت‌ها، حضور یک پیشکسوت با سوابق درخشان به منظور هدایت، نظارت و حمایت از بازیکنان، کادر فنی و پشتیبانی تیم بعنوان مدیر یا سرپرست ضروری به نظر می‌رسد.  

امروز اداره تیمی متشکل از چند ده میلیون عضو نیازمند رعایت تمامی شاخصه‌های لازم از جمله نظم، قاطعیت و تجربه است.

حفظ و رعایت شأن باشگاه و همه ارکان آن خصوصاً هواداران، ایجاد همدلی در میان تمامی اعضاء، ایجاد آرامش و دورساختن حاشیه از اطراف تیم، برقراری نظم و پیاده‌سازی آیین نامه انضباطی و دستورات باشگاه، یادآوری به اعضای تیم در احترام به همه اهالی فوتبال شامل مسئولین، داوران، مربیان و بازیکنان تیم حریف، اهالی رسانه، خصوصاً هواداران، تکریم پیشکسوتان، رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی،  تاکید بر اجرای قوانین داخلی تیم و باشگاه، رسیدگی به امور اداری و اجرایی تیم در مسابقات، تمرینات و اردوها، نظارت بر عملکرد تیم اعم از فنّی، پشتیبانی، تدارکاتی و پزشکی، برقراری و تعامل و روابط حسنه با نهادهاو سازمانهای مربوطه در جهت پیشبرد اهداف تیم از جمله وظایف مدیریت تیم به شمار می‌آید.

انتظار می‌رود گزارش عملکرد بخشها و ارکان تیم به صورت دوره‌ای و منظم و مکتوب به اینجانب ارائه شود.

امید است با اتکا به پروردگار متعال و با همکاری و هماهنگی کامل با معاونین و ارکان اجرایی باشگاه و کادر فنی تیم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و دلسوزانه برادر گرانقدرم جناب اقای اصغر حاجیلو مدیریت سابق تیم بزرگسالان در دوران تصدی آن سمت سپاسگزاری می‌نمایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.