درحالی که هر روز فشار فیفا برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود و نامه ۱۰ هزار زن و دختر ایرانی به جیانی اینفانتینو سبب شده او رسما به فدراسیون ایران نامه بزند بدون حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ، هیچ میزبانی بین المللی از یک ماه دیگر به ایران تعلق نمی گیرد و این حتی شامل بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم می شود، همچنان دختران اجازه حضور در بازی‌های لیگ و حتی تمرینات تیم‌های محبوب‌شان را ندارند.

باشگاه استقلال سال قبل به والدین بازیکنان پایه اش اجازه ورود به تمرینات و بازی های شان را می داد و فدراسیون مشکلی با ورود خبرنگاران زن به تمرینات تیم ملی نداشت اما امسال محدودیت ها در همین زمینه هم ایجاد شده و هرچه فشار فیفا بیشتر شده، از این سو هم سختگیری بیشتر شده است.

در چنین شرایطی تصاویری از عکاسان ورزشی که نشان می داد جمعی از دختران استقلالی در یکی از معدود تمرینات فصل جدید این تیم که درهایش به روی هواداران باز بود، از پشت فنس‌های ورزشگاه تهرانسر داشتند تمرینات شاگردان استراماچونی را تماشا می کردند، توجهات بسیاری را جلب کرد. در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اگر تهدید فیفا جدی باشد یا آنها بازی‌ استقلال را از ورزشگاه می بینند و یا استقلال در ورزشگاه آزادی بازی نمی کند!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.