اینکه بگوییم حسین رضازاده شناسنامه وزنه برداری ایران است پر بیراه نگفته‌ایم.اگر فوتبال ایران را با علی دایی می شناسند بدون شک می توان گفت یک حسین رضازاده است و یک ایران و یک دنیای وزنه‌برداری.او که یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون وزنه برداری است در گفت و گو با خبرآنلاین آن هم در فاصله یک روز مانده به برگزاری مجمع حرف های جالبی زد.رضا زاده در ابتدا گفت:«همه ما باید در مسیری حرکت کنیم که در نهایت به اعتلای وزنه برداری کمک شود. تک تک موفقیت های قهرمانان این رشته،  موفقیت اعضای خانواده وزنه برداری است و اگر هم جایی نقصان یا ضعفی وجود داشته باشد طبیعتا باعث سرشکستگی این خانواده است.»

او با بیان اینکه همه اعضای مجمع در قبال اتفاقاتی که روز یکشنبه می افتد مسئول هستند ادامه داد:«اتفاقات چهار سال پیش را کسی فراموش نکرده است. حمایتی شکل گرفت،  وعده ها و شعارهایی داده شد اما بعد از چند ماه، تقریبا همه از تصمیمی که در مجمع گرفته شد پشیمان شدند و دیدیم که بسیاری از آن وعده ها دروغ بود و هنوز هم بعد از چهار سال عملی نشده است. الان دیگر نباید آن اشتباه تکرار شود، چراکه هم ما و هم اعضای مجمع در قبال اتفاقات روز یکشنبه مسئول هستیم و اگر  تصمیم اشتباهی گرفته شود باید جوابگوی خانواده بزرگ وزنه برداری و خیلی عظیمی از نوجوانان و جوانان آینده این رشته باشیم.»

رضازاده در بخش دیگری از حرف هایش گفت:«بعضی ها می خواهند به مردم اطلاعات غلط بدهند. به همین‌خاطر می گویند دوستانی که حرف از ائتلاف می زنند یا قصد کناره گیری به نفع یکی از نامردها را دارند،  دنبال سهم خواهی هستند یا می خواهند رئیس در سایه باشند. این حرف ها واقعا نادرست است. من درباره خودم به صراحت این موضوع را تکذیب می کنم و همینجا می گوییم رئیس منتخب مجمع، اگر کمکی از من بخواهد در حد توانم به خاطر رشته ای که عمرم را در آن گذشته ام دریغ نمی کنم اما هیچ چشم داشتی به پست و مقام در فدراسیون بعدی ندارم. من یک عمر به عنوان ورزشکار، قهرمان المپیک و جهان و همینطور مدیر در وزنه برداری فعالیت کردم و تمام بالا و پایین این رشته را دیده ام. من فکر می کنم دوستانی که دنبال دادن این کد های غلط هستند،  قصد فرافکنی و تشویش اذهان عمومی را دارند.»

رضازاده که هنوز هم رکورد حرکت دوضرب جهان در دستانش است در پایان می گوید:«در پایان به عنوان عضوی از خانواده وزنه برداری به اعضای محترم  مجمع توصیه می کنم، در کنار توجه به برنامه نامزدها، به کسی رای بدهند که خاک خورده این رشته باشد، خودش مدارج قهرمانی را طی کرده باشد و درد وزنه برداران را با گوشت و پوست خود احساس کرده باشد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.