علی مویدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در حاشیه بیست و نهمین نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز به موضوع بیت کوین پرداختیم. به لحاظ فعالیت‌های غیر قانونی که در این رابطه اخیراً در جامعه شاهد هستیم در چند روز آینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور همه دستگاه‌های مسئول قرار است تا جلسه‌ای را تشکیل دهند و چگونگی برخورد با این فعالیت‌های غیرقانونی را اتخاذ کند.

وی افزود: به جد تاکید می‌کنم با این گونه فعالیت‌های غیرقانونی برخورد می‌شود.

مویدی خرم‌آبادی گفت: برخی افراد در زمینه همین ارز مجازی بیت کوین فعالیت‌هایی می‌کنند که این موضوع غیرقانونی است و باید چگونگی برخورد و سیاست گذاری در این زمینه در جلسه‌ای که گفتم عنوان شود.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: هر نوع تصمیم درخصوص بیت کوین منوط و مشروط به تشکیل جلسه‌ای است که قرار است در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شود.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: از نظر ما بخش اعظمی از فعالیت‌هایی که به وسیله بیت کوین انجام می‌شود و البته این فعالیت‌ها به صورت پراکنده است و غیرقانونی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.