دنی آلوز از لیونل مسی بخاطر"بی احترامی" به برزیل با سخنان جنجالی خود درباره "کوپا آمریکا"، انتقاد کرد.

ستاره تیم ملی آرژانتین پس از اینکه در دیدار رده بندی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ برابر شیلی به خاطر درگیری با گری مدل بازیکن حریف از زمین اخراج شد، به شدت از فساد و کیفیت بد داوری‌ها در این تورنمنت انتقاد کرد.

تصمیمات مهم داوری در دیدار نیمه نهایی میان آرژانتین و برزیل میزبان، علیه آلبی سلسته بود. به طوری مسی گفت همه چیز برای قهرمانی برزیل مهیا شده است.

کونمبول ادعا‌های مسی مبنی بر وجود فساد را «غیرقابل قبول» خواند و تیته سرمربی برزیل از او خواست تا احترام بیشتری نشان دهد.

دنی آلوز هم که نزدیک به یک دهه در بارسلونا با مسی هم بازی بوده ادعا‌های او را تکذیب کرد و گفت: "یک دوست به صرف این که دوست است همیشه درست نمی‌گوید.

کاپیتان برزیل به SporTV گفت: یک دوست به صرف این که دوست است همیشه درست نمی‌گوید.. شما می‌توانید آن مطالب را در لحظه و بدون تعمق بیان کنید، اما من هنوز هم موافق نیستم.  اولا، به نظر من، او به نهادی مانند سلسائو توهین می‌کند. دوم، او به چندین بازیکن حرفه‌ای که بسیاری از چیز‌ها را کنار گذاشته اند تا بتوانند برای یک رویا مبارزه کنند، بی احترامی می‌کند.

او گفت: من دوستی هستم که همیشه حقیقت را می‌گوید وقتی که زمانش برسد، و من فکر می‌کنم او بخاطر گفتن این چیز‌ها اشتباه کرده بود.

مسی پس از پیروزی آرژانتین بر شیلی، از حضور در مراسم اهدای مدال خودداری کرد.

آلوز و برزیل در فینال پرو را شکست دادند و اولین بار پس از سال ۲۰۰۷ عنوان قهرمانی کوپا آمریکا را به دست آوردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.