آرش رضاوند بعد از امضای قرارداد دو ساله با استقلال اظهار داشت: در یک روز با استقلال قرارداد بستم و به تیم‌ملی رسیدم. مطمئنا ۱۷ تیر یکی از بهترین روز‌های زندگی من و بهترین روز فوتبالی‌ام است.

وی افزود: رسیدن به استقلال از آرزو‌های بچگی من بود که به آن رسیدم. همه می‌دانند که من استقلالی هستم و به عنوان یک بازیکن استقلالی شناخته شدم. امیدوارم با تلاش خودم و حمایت هواداران روز‌های خوبی را پشت سر بگذارم.

این بازیکن گفت: استراماچونی مربی بزرگی است و قبل از پیوستن به استقلال با او صحبت کردم. ایشان علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارند و مطمئنا از همکاری با ایشان لذت خواهم برد. او یک مربی سرشناس است و امیدوارم فصل خوبی را در کنار او داشته باشم و در نهایت عملکرد ما باعث خوشحالی هواداران شود.

رضاوند با اشاره بحث‌هایی که پیرامون شماره پیراهن مطرح شده، تصریح کرد: شماره پیراهن برای من فرقی ندارد و موضوع مهمی نیست و هر تصمیمی گرفته شود، انجام خواهم داد. تیم‌های بزرگ بازیکنان بزرگی هم دارند و برای رقابت کاملا آماده هستم. حضور رقیبان به من هم کمک می‌کند تا کیفیت خود را بالا ببرم.

بازیکن سابق سایپا در پایان گفت: بر اساس صحبتی که انجام دادم قرار شد به اردوی تیم‌ملی بروم و در پایان اردو در تمرینات استقلال حاضر می‌شوم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.