سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  امروز در ادامه بازدید از خطوط مرزی شمال شرق کشور در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی، بزرگان قبایل و مرزداران این منطقه شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در یگان مرزی تایباد حضور یافت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از بازدید از یگانهای حاضر در یگان مرزی تایباد طی سخنانی کوتاه گفت: امروز کشور ما با حضور مردم و علمای انقلابی اعم از اهل تسنن و تشیع و  نیروهای مسلح کشور با داشتن فرماندهان شجاع و فهیم و رزمندگانی بصیر و دلاور و نیز حضور  هر گونه توطئه دشمنان بر علیه امنیت پایدار این مرز و بوم را خنثی  می‌کنند و بی شک پاسخی سخت و کوبنده در انتظار کسانی خواهد بود که قصد دارند به امنیت کشور و مرزها آسیب برسانند.

سردار کارگر: نابودی پهپاد ضد رادار آمریکایی گواه اقتدار این کشور است

هم چنین ایرنا نوشت؛

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اجازه ورود مسائل جناحی به راهیان نورد داده نشده و هر فرد یا مسئولی که اقدامی خلاف این راهبرد انجام داد به شدت مورد برخورد قرار گرفت.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل باغ موزه دفاع مقدس در سالن اجتماعات غدیر استانداری افزود: دفاع مقدس متعلق به آحاد جامعه و کلید وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مسائل جناحی در دفاع مقدس مطرح نیست.

وی ادامه داد: باغ موزه‌های دفاع مقدس راهی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و مجموعه دولت، مجلس و نیروهای مسلح بدون در نظر داشتن مسائل جناحی کمک کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری ابراز داشت: مسئولان نوکر مردم هستند و باید به این نوکری افتخار کنند.

کارگر خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و مقتدر است و این یک شعار نیست و نابودی پهپاد ضد رادار آمریکایی در خاک کشور گواه این گفته است.

وی یادآور شد: چه کسی جرأت نابودی پهپاد را دارد و با صدای بلند این اقدام را اعلام کند، کشور با اقتدار پهپاد آمریکایی در خاک ایران را با سامانه سوم خرداد ساخته شده با دانش بومی نابود کرد.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس کشور وارد کننده سیم خاردار و گونی سنگر بود، اضافه کرد: توفیقات و دستاوردهای کشور به برکت خون شهداست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سال گذشته هفت میلیون نفر به مناطق عملیاتی جنگی از طریق راهیان نور اعزام شدند که ۷۰ درصد افراد گروه سنی بین ۱۵ تا ۳۰ سال بودند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فقط متعلق به نیروهای مسلح نیست، افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و تا مادامی که مردم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، نظام پیروز است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.