بن احمد شامگاه چهارشنبه (۱۹ تیر) در حساب کاربری خود در توییتری از این اقدام آمریکا استقبال کرد و هم صدا با مقامات آمریکایی مدعی شد که حزب‌الله لبنان و به تبع آن نمایندگان منتخب این حزب در پارلمان لبنان «تروریست» هستند.

وزیر خارجه بحرین همچنین به‌کارگیری سلاح از سوی نیروهای حزب‌الله در برابر اشغالگران صهیونیست‌ و حفر تونل‌های ادعایی در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی را «تهدیدی» برای دولت لبنان خواند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا دیروز سه‌شنبه (۱۸ تیر) در بیانیه‌ای دو نماینده حزب‌الله در پارلمان را به همراه یکی از مسئولان اجرایی این حزب الله در لیست تحریم‌های خود قرار داد که این مسئله واکنش و اعتراض رؤسای پارلمان و جمهور و نخست‌وزیر لبنان را در پی داشته است.

خالد بن احمد که کشورش اخیرا میزبان نشست ضد فلسطینی آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به «صلح  برای شکوفایی» بود، بارها از ادعاها و سیاست‌های ضد حزب‌الله ایالات متحده آمریکا و حتی رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.

وی در جریان عملیات‌ حفاری ارتش رژیم صهیونیستی در شمال مرزهای فلسطین اشغالی فلسطین، با طرح ادعایی صهیونیست‌ها از این عملیات حمایت کرد و گفت که «کشورهای همجوار باید مسئولیت و ماموریت رهایی از این خطری که آنها را هم تهدید می‌کند، بر عهده بگیرند.»

وزیر خارجه بحرین همچنین از اقدام ماه گذشته دولت انگلیس در «تروریست» خواندن حزب‌الله لبنان حمایت کرده و خواستار اتخاذ تصمیمات مشابه کشورهای دیگر در این زمینه شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.