مدافع ملی پوش پرسپولیس در این باره به چند سوال پاسخ داده است اما ابهام استقلالی بودن او توجیه نشد.

از روزی که به پرسپولیس آمدی ویدئوی قدیمی از تو که برای اوایل حضورت در استقلال است متنشر شده که در آن از علاقه قلبی‌ات به استقلال حرف زدی، داستان آن مصاحبه چیست؟

من خام بودم و جوان و مدیر برنامه‌های درستی هم نداشتم. اگر آن صحبت‌ها را هم مطرح کردم به اجبار کادرفنی استقلال بود. آن‌ها به من گفتند این صحبت‌ها را بکن تا محبوب هواداران شوی و به خاطر همین آن حرف‌ها را زدم. کادرفنی من را مجبور کرد آن حرف‌ها را بزنم و به نوعی دروغ بگویم. من هم بچه بودم و ۲۰ سال بیشتر نداشتم آنقدر فشار روحی و روانی روی من زیاد بود که مجبور شدم آن حرف‌ها رابزنم.

یعنی همان زمان هم دلت با پرسپولیس بود؟

آقای امام‌وردی از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌تواند شهادت بدهد که شب قبل از بازی استقلال و نفت تهران می‌خواستم به پرسپولیس برگردم. واقعا نمی‌توانستم به خودم بقبولانم که از تیمی که عاشقش هستم جدا باشم.

اولین برخوردت با هواداران بعد از بازگشت به پرسپولیس چطور بود؟

اتفاقا برخورد بدی ندیدم و با هواداران عکس هم گرفتیم. خوشبختانه هواداران خیلی حرفه‌ای با من برخورد کردند و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که آن‌ها سربلند شوند.

مشخص شده که در پرسپولیس چه شماره‌ای می‌پوشی؟

با رخصت از کریم باقری قرار شده تا شماره ۶ را بپوشم. می‌دانم که این شماره سنگینی در پرسپولیس است، اما فکر می‌کنم آنقدر تجربه دارم که این شماره را به تن کنم. آنقدر بزرگ شده‌ام که در تیم پرسپولیس این شماره را بپوشم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.