سهیلا در اظهاراتش در برابر بازپرس جنایی گفت: در فضای مجازی اینستاگرام تبلیغات می‌گیرم و برای انتشار این تبلیغات در صفحه شخصی خودم پول خوبی به دست می‌آورم تا این که چندی قبل پسر جوانی یک تبلیغ به من داد و همین باعث آشنایی ابتدایی ما شد .سپس وی پیشنهاد داد با هم بیرون برویم.

وی افزود: پسر جوان به کرج آمد و سوار خودرویش شدم، ناگهان وی مسیرش را تغییر داد که اعتراض کردم اما او برای من چاقو کشید و من که ترسیده بودم برای فرار شروع به جیغ و فریاد کردم تا این که پسر جوان کنار جاده توقف کرد و توانستم از خودرو پیاده شوم و پا به فرار بگذارم.دختر جوان ادامه داد: پس از فرار گوشی موبایل و کیف دستی ام که یک عطر هشت میلیون تومانی داخلش بود، از سوی پسر جوان به سرقت رفت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس تهران برای دستگیری پسر جوان وارد عمل شدند که خیلی زود پسر جوان در تهران ردزنی شد و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این جوان به نام امیر را دستگیر کردند.

امیر پس از دستگیری در بازجویی ها گفت: وقتی با دختر جوان قرار ملاقات گذاشتم فکر می‌کردم پیشنهادم را برای رفتن به باغ یکی از دوستانم می‌پذیرد که در مسیر مخالفت کرد و من از ترس جیغ و فریادهای دختر جوان چاقو کشیدم و خواستم ساکت شود اما بی فایده بود و او به فریادهایش ادامه داد، در همین لحظه تصمیم گرفتم او را کنار جاده از خودروام پیاده کنم.

پسر جوان ادامه داد: گوشی موبایل وی را بعد از حرکت از خودرو بیرون انداختم و کیفش را به خانه بردم و اصلا فکر نمی کردم قرار است از من شکایت کند.

دختر جوان پس از بازداشت امیر، وقتی او رادید؛ گفت اگر عطر هشت میلیون تومانی که ارزش زیادی برایش داشته است، بازگردانده شود رضایت می دهد و نمی گذارد کار پسر جوان به دادگاه و صدور حکم کشیده شود . در این مرحله ماموران به خانه پسر جوان رفتند و عطر میلیونی را پیدا کردند اما نصف بیشتر این عطر استفاده شده بود و همین کافی بود تا دختر جوان رضایت ندهد .

بنا براین گزارش، پرونده پس از تحقیقات تکمیلی برای صدور حکم به دادگاه منتقل شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.