تمرین امروز منچستریونایتد در پرث استرالیا و با حضور هواداران این تیم به انجام رسید؛ در حالی که "روملو لوکاکو"، ستاره بلژیکی در آن غیبت داشت. گفته می شود او از ناحیه زانو مصدوم بوده و به همراه مارسیال در سالن بدنسازی حضور داشت ولی برخی منابع گزارش داده اند که مذاکرات اینتر و یونایتد مثبت پیش رفته و لوکاکو به زودی راهی سری آ ایتالیا خواهد شد.

آخرین پیشنهاد اینتر برای خرید لوکاکو 70 میلیون یورو بوده که درخواست کرده در سه قسط تا سال 2021 پرداخت شود. منچستریونایتد هنوز به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده است.

آنها دو سال پیش 75 میلیون پوند برای جذب لوکاکو هزینه کردند و اوله گنار سولسشر(سرمربی یونایتد) روز گذشته تاکید کرد که برای فروش هیچ بازیکنی تحت فشار قرار ندارد. به نظر، شیاطین سرخ حاضر نیستند با رقمی کمتر از 75 میلیون پوند، لوکاکو را از دست بدهند.

ستاره بلژیکی اخیرا در مصاحبه با مدیاست و در پاسخ به سوالی در مورد اینتر گفته بود:« خوشحال شدم که کونته به اینتر رفت. برای من او بهترین مربی دنیاست. در مورد آینده باید بگویم که تصمیم خودم را گرفته ام ولی به احترام یونایتد که سه سال دیگر با آن قرارداد دارم، آن را علنی نخواهم کرد.

همیشه سری آ را تعقیب کرده ام و کسانی که نزدیک به من هستند، می دانند که همواره دوست داشتم در لیگ انگلیس و نیز ایتالیا بازی کنم. من عاشق ایتالیا هستم.»

لوکاکو در 96 بازی برای یونایتد موفق به زدن 42 گل شده است. فصل گذشته او 45 بازی انجام داد و 15 گل نیز زد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.