آذری جهرمی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، با تاکید بر اینکه دشمنان کشور از عدم دسترسی ایرانیان به این شبکه سوء‌استفاده می‌کنند، تاکید کرد آمدن صدای ایرانی به داخل این شبکه نه تنها مغایر با امنیت ملی نیست بلکه ضامنی برای آن است.

او در این باره گفته است:" توییتر شبکه‌ای بسیار موثر است و این واقعیت که من هم از این شبکه استفاده می‌کنم به این معناست که ما معتقدیم این شبکه ابزاری موثر است. من معتقدم باید تلاش کنیم همه ایرانیان به این شبکه دسترسی داشته باشند."

آذری جهرمی با اشاره به تلاش‌های دشمنان کشور در این شبکه برای تبلیغات علیه ایران گفت:" برخی کشورهای عربی خلیج فارس و گروه‌های اپوزیسیون (برانداز)خارج از کشور از نبود صدای ایرانی در توییتر(سوء) استفاده می‌کنند و ایران‌هراسی را ترویج می‌کنند...

امروز کشورهای کوچکی در حوزه خلیج فارس هستند که به شیوه دیکتاتوری اداره شده و هیچ انتخاباتی در آنجا برگزار نمی‌شود اما همین کشورها سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای روی شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند تا ایران‌هراسی را ترویج کنند. آنها با سازماندهی و تبلیغات و جنگ روانی در شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند تا رهبران جهان را درباره واقعیت‌های ایران گمراه کنند."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.