مسئولان باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی با وکیل برانکو ایوانکوویچ در شهر استانبول قصد داشتند اختلافات موجود با سرمربی سابقشان را با توافق حل کنند اما اختلاف میان دو طرف باعث شد این جلسه بی نتیجه به پایان برسد. برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش، یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارند و خواهان دریافت این مبلغ هستند اما از طرف دیگر، باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به اینکه برانکو یک طرفه قراردادش را فسخ کرده، باید به باشگاه غرامت بپردازد.

طبق مصوبه هیات مدیره پرسپولیس برانکو باید تمام مبلغ طلبش (یک میلیون یورو) از پرسپولیس را به عنوان غرامت بپردازد اما این موضوع با موافقت برانکو و وکیلش همراه نبوده است. به همین خاطر جلسه نمایندگان باشگاه با وکیل مربی کروات در استانبول بی نتیجه به پایان رسید.

طی روزهای اخیر هم وکیل برانکو به تهران آمد و با اینکه برخی تصور می‌کردند او برای مذاکره راهی تهران شده است اما هیچ ملاقاتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشت و تهران را ترک کرد. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، این باشگاه به دنبال تهیه مستندهای لازم برای شکایت از برانکو و باشگاه الاهلی عربستان است چون طبق قوانین فیفا، اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند ثابت کنند برانکو بدون دلیل موجه قراردادش را فسخ کرده است، می‌توانند یک و نیم برابر مبلغ قراردادش با پرسپولیس را از او غرامت بگیرند. البته این یک طرف ماجراست چون برانکو هم قصد شکایت از پرسپولیس را دارد اما باید دید آیا بابت پرداخت غرامت هم به پرسپولیس، توسط فیفا محکوم خواهد شد یا خیر؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.