حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای خطاب به رئیس دفتر حفظ و نشر  آثار حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای،‌ از انتشار کتب خون دلی که لعل شد و روایت رهبری تقدیر کرد. متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ریاست محترم دفتر حفظ آثار حضرت امام خامنه ای (زید عزه العالی)

 

سلام علیکم و رحمه الله؛

کتاب های "خون دلی که لعل شد" و "روایت رهبری" را با شور و شوق فراوان خواندم و از نوع نگارش و زیبایی مطالب و حرف های خواندنی و جذاب در آن دو کتاب لذت بردم و خدا را بابت این دو نعمت بزرگ و ستودنی شکر کردم.

 

درود بر همه کسانی که در این نگارش و تدوین و چاپ و انتشار همت کردند و نیاز امروز نسل جوان انقلاب اسلامی را پاسخ دادند.

 

مطالعه این دو کتابِ هنرمندانه و خواندنی را به تمامی زنان و مردان و دختران و پسران ایرانی و غیر ایرانی و به تمامی دوستداران انقلاب و ولایت سفارش می کنم. یقین دارم ترویج این کتاب ها، اجر و ثوابی بیش از اجر و ثواب حج واجب دارد.

 

امروز حفظ جمهوری اسلامی از نماز هم بالاتر است. خواندن خون دلی که لعل شد و روایت رهبری، نوعی تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و امام خامنه ای و پیوند با مبانی انقلاب اسلامی و ارزش هاست.

 

از آن برادر ارزشمند خاضعانه می خواهم با فراهم کردن زمینه انتشار سریع تر این گونه کتاب های ارزشمند و توزیع مناسب آنان، جامعه اسلامی را با حقیقت وجودی امام خامنه ای عزیز آشناتر کنید.

 

حقیر با تمام وجود در خدمت ترویج این فرهنگ انقلابی و کتاب های زیبا و اثرگذار هستم. خداوند عزیز جنابعالی را حفظ فرماید و همواره مورد تایید خاص خود قرار دهد. موفق، پیروز و سربلند باشید.

 

تهدید نظامی علیه ایران دیگر کارایی ندارد

 

سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) در گردهمایی مسئولین و اعضای مراکز استانی سازمان فضای مجازی سراج، با اشاره به لزوم مردمی ماندن سازمان سراج، اظهار داشت: مجموعه سراج یک نهاد مردمی است که باید همچنان مردمی بماند تا موفقیت‌های بیشتری به دست آورد.

وی تصریح کرد: باید حرکت جهادی و مردمی خود را فراتر از یک سازمان در قالبی ادامه دهید که ویژگی نهاد بودن و مردمی بودن آن برجسته شود.

اهم اظهارات وی به نقل از تسنیم به شرح زیر است:

* چند سالی است که خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروهای مردمی و جوانان انقلابی است و به ویژه از ابتدای سال ۹۷ و بعد از آن انتظارات خود را از مجمموعه‌های مردمی و جوانان بیان کرده‌اند. ایشان در نهایت در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم نقشه راه صورت داده و سپس در صحبت اخیر با دانشجویان، یک دستور عملیاتی برای نیروهای جوان و مردمی در حوزه جنگ نرم صادر کردند.

* رهبر معظم انقلاب اسلامی به ۴ نکته مهم اشاره کردند که عبارت است از عظمت، وقوع و ماندگاری انقلاب اسلامی، عظمت کار انجام شده در ۴۰ ساله اول انقلاب اسلامی، عظمت چشم انداز بیان شده برای انقلاب و در نکته چهارم به عظمت نقش نیروی جوان متعهد در رسیدن به چشم انداز انقلاب اسلامی اشاره کردند.

* نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب و پیشبرد و ماندگاری آن مشخص است و اصلا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، همین است.

* دشمن در سال ۹۶ و ۹۷ بسیج شد تا مردم را به اعتراض برانگیزاند اما مردم شریف و مقاوم ایران اسیر نقشه‌های دشمن نشدند و از نظام دفاع کردند. مردم حتی ممکن است به خاطر مشکلات دلخوری‌هایی هم داشته باشند اما باز هم از نظام حمایت می‌کنند و پای کار انقلاب ایستاده‌اند زیرا این نظام، مردمی است.

* برای مقابله با هر تهدید و بحران امنیتی و نظامی و بلایای طبیعی، نقش نیروی جوان، پیشتازی در خط مقدم بوده است و مدیریت و پیش بردن بقیه را به عهده داشته است و این نیروی جوان مومن و متعهد انقلابی بوده است که همواره در خط مقدم از نظام و انقلاب دفاع کرده و می‌کند. هر زمان که مجموعه نظام توانست زمینه را برای نقش آفرینی موثر مردم فراهم کند، آن بحران سریع تر حل شد.

* در بحران امنیتی نظام که از سال 78 تا 97 شامل سه مقطع می‌شود، بحران‌ها با به میدان آمدن و حضور مردم حل شدند. برخی می‌گفتند که نباید به نیروهای مردمی اعتماد کرد اما دیدیم که این نیروهای مردمی با قدرت وارد میدان شدند و به فتنه‌ها پایان دادند.

* دشمن امید بسته بود که در سال 96 و 97 نظام را به زانو درآورد اما علی رغم سازماندهی و فشارهای اقتصادی به نظام، به سبب حضور و حمایت نیروهای مردمی موفق نشدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.