محمد چالویی افزود: بیش از ۱۱ برنامه اساسی به عنوان اولویت‌های اصلی و هدف گذاری شده از سوی این دفتر در دستور کار قرار گرفته و در دست اجرا است.

وی ادامه داد: از اهم این برنامه‌ها، می‌توان به برنامه‌ریزی برای مقابله با آثار تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد که اقدامات مستمری در این راستا نیز در حال انجام است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران تصریح کرد: در کنار جذب سرمایه‌های خارجی از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان تهران نیز در دستور کار قرار گرفته است.

چالویی اضافه کرد: همچنین پیگیری برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری نیز به صورت مستمر در حال انجام و برنامه‌های منسجم و متنوعی در این زمینه در حال پیش‌بینی و اجرا است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: تربیت نیروی کار ماهر و متخصص، متناسب با نیازهای بازار کار در راستای افزایش کارایی تولید از طریق اجرای طرح‌های کارورزی و مهارت‌آموزی در محیط واقعی از سوی این اداره کل، پیگیری و اجرا می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.