فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدای هفته گذشته، تیم پدیده اردو خود را در تهران شروع کرد. ما یک بازی دوستانه در مشهد با سپاهان داشتیم و با سایپا هم ۲ روز پیش بازی دوستانه برگزار کردیم. دوشنبه به اصفهان می‌رویم و یک بازی دوستانه با ذوب‌آهن بازی می‌کنیم و در هفته بعد در مشهد میزبان ذوب‌آهن خواهیم بود.

او ادامه داد: تیم ما در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و موجب شد تا مورد توجه تیم‌های دیگر قرار بگیرد اما در نهایت همه عزیزان خودشان دوست داشتند در پدیده بماند و ما طی مذاکراتی که داشتیم با آن‌ها به توافق رسیدیم. ما تمام بازیکنانی که آقای گل محمدی در لیست‌شان بود را جذب کردیم به غیر از دو بازیکن که متأسفانه نشد با آن‌ها به توافق برسیم. ما آن‌ها را از لیگ یک با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جذب کرده بودیم و در فصل پیش رو با پیشنهاد یک میلیارد و چهارصد میلیونی مواجه شدند که موجب شد نتوانیم آن‌ها را در تیم نگه داریم.

حمیدوای افزود: ما سال گذشته ۲۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه کردیم و آسیایی شدیم و این نشان می‌دهد هزینه کردن مهم نیست. نکته‌ای که مهم است علم کادر فنی و وجود هواداران خوب است.

مالک باشگاه پدیده گفت: فکر می‌کنم نماینده خوبی برای استان خراسان و ایران برای مسابقات آسیایی باشیم. ما در پستی که دچار خلاء بودیم، ۲ بازیکن جذب کردیم و طی هفته آینده، دو بازیکن خارجی به جمع تیم ما اضافه می‌شود.

او افزود: ما سه بازیکن در برزیل جذب کردیم ولی متأسفانه به خاطر تبلیغات بدی که در کشورهای آمریکا و انگلیس وجود دارد، هر بازیکنی را نمی‌توانیم جذب کنیم. آن سه بازیکن با این شرایط از حضور در تیم ما منصرف شدند. مجموعه مدیریتی که در تیم وجود دارد فوتبالی هستند و مجموعه ما می‌داند لازم به پرداخت هزینه‌های سنگین نیست.

حمیداوی ادامه داد: آقای گل محمدی حق دارد از لغو اردوی ترکیه تیم پدیده ناراحت باشد. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتند، توصیه کردند برای اینکه ارز خارج نشود، اردوی خارجی را لغو کنیم اما این را تیم‌های دیگر توجه نکردند و این حق ماست که از این اتفاق ناراحت باشیم.

او درباره اینکه پدیده در کدام استادیوم بازی می‌کند تاکید کرد: طبق صحبت مدیر کل ورزش و جوانان شهر مشهد، ورزشگاه ثامن الائمه شش ماه دیگر آماده می‌شود و ما در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.