از دهم تیرماه امسال تعرفه‌های تخفیفی برای مکالمه و اینترنت برای مشترکانی که به حج مشرف می‌شوند در دسترس قرار گرفته و تمامی مشترکانی که به این سفر می‌روند می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه از آن استفاده کنند.

ایرانسلی‌ها می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده برای مکالمه، بسته‌های اینترنتی و روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان روی دو اپراتور زین و موبیلی در کشور عربستان استفاده کنند.

تعرفه مشترکان ایرانسل، مطابق جدول زیر برای برقراری تماس به ازای دریافت تماس ۲۰۰۰ تومان، مکالمات داخلی و تماس با ایران ۳۸۰۰ تومان و ارسال پیامک ۹۰۰ تومان خواهد بود. دریافت پیامک رایگان است.

 

 

 

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* و یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من پس از فعال‌سازی رومینگ بین المللی از بسته‌های ۱۰ مگابایت روزانه رایگان خود استفاده کنند. همچنین بسته‌های ویژه ارائه شده با شماره‌گیری کد #۲*۳*۱۱۱۱* یا از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل ‌من در دسترس مشترکان قرار دارند.

 

ایرانسل همچنین ۵ بسته‌ ویژه ۷۵ تا ۱۰۲۴ مگابایتی، مطابق جدول زیر، برای حجاج در نظر گرفته است که این دسته از مشترکان ایرانسل از زمان فعال‌سازی بسته‌های ویژه حج تا یک هفته برای استفاده از آن‌ها زمان دارند.

 

 

 

مشترکان ایرانسل می‌توانند علاوه بر بهره‌گیری از تنظیمات دستی تلفن‌های همراه، برای فعال‌سازی رومینگ بین‌الملل، با شماره‌گیری کد#۱*۱۱۱۱*از سیم‌کارت خود یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من سرویس رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنند. مشترکان ایرانسل می‌توانند از نسل چهارم اینترنت همراه ۴G در کشور عربستان بهره بگیرند.

 

همچنین این امکان برای مشترکان فراهم شده است که در صورت بروز مشکل و یا درخواست راهنمایی، با شماره‌گیری شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ یا استفاده از خدمات گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان از طریق وبسایت ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من و ارسال ایمیل به نشانی الکترونیکی haj@mtnirancell.ir با مرکز پشتیبانی اختصاصی ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشند.

علاوه بر این، ایرانسل با اعزام نمایندگان و کارشناسان خود به شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره و استقرار در بعثه مقام معظم رهبری، برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات زائران گرامی در ایام حج آماده خدمت‌رسانی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.