محمود واعظی با اشاره به دومین سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی، گفت: در جلسات متعدد برای پیگیری وضعیت استان و شناخت موانع و مشکلات توسعه استان خراسان شمالی منابع لازم برای تسریع روند توسعه زیرساخت‌های استان تأمین شده و امیدواریم با همکاری و مشارکت کارآفرینان، فعالان اقتصادی و تلاش مدیریت استان، روند رو به رشد توسعه استان با قدرت و سرعت بیشتری ادامه یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین تأکید کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و استفاده از ظرفیت‌های طبیعی می‌تواند به توسعه و معرفی بیش از پیش استان کمک کند.

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش و توجه دولت به توسعه استان خراسان شمالی، تأکید کرد: یقیناً این سفر در روند رشد و توسعه استان نقش مهمی ایفا خواهد کرد و گام بزرگی در رفع نیازهای واقعی استان برداشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به سفر سال ۹۱ مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و آثار و برکات بی‌شمار این سفر برای مردم این استان، تأکید کرد: سفر مقامات کشور به استان که با اشراف بر مشکلات و نیازمندی‌های مردم انجام می‌شود، گام مهمی برای حل مشکلات استان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.