در این گزارش به ترتیب ۶ خرید عجیب و پرهزینه ثروتمندان دنیا را بررسی خواهیم کرد. در این میان خیلی از افراد ثروتمندی قرار دارند که از درآمدشان در کارهایی استفاده می کنند که با عقل جور در نمی آید ولی این ۶ نمونه از نادرترین فعالعیت های هزینه بر ثروتمندان است.

۱.کبوتر ۴۰۰.۰۰۰ دلاری

شاید رقابت کبوترها در فهرست ورزش‌های کشورهای اروپایی قرار نداشته باشد ولی در کشورهای آسیایی این فعالیت فهرست محبوبیت های آن ها را تشکیل می دهد و قطعا میلیاردها از این قائله مستثنی نیستند.

یکی از میلیاردرهای چینی ۴۰۰.۰۰۰ دلار برای خرید یک کبوتر پرداخت کرده است، کبوتری که فقط در یک سرگرمی زودگذر از آن استفاده می شود.

۲.ساعت ۱۱ میلیون دلاری

همه ما از اهمیت زمان آگاهیم و زمان به خصوص برای ثروتمندان و سرمایه‌داران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ساعتی که در تصویر بالاست ساخته دست «پاتک فیلیپ» است. ساخت این ساعت ۸ سال به طول انجامیده است. این ساعت در مزایده ای در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۱۱ میلیون دلار فروش رفت.

۳.خانه ۱ میلیارد دلاری

قیمت این خانه یک میلیارد دلار است نه یک میلیون دلار و به گران‌ترین خانه جهان معروف است. این خانه ۹ آسانسور و ۵۰ صندلی تئاتر و دو مرکز تفریحی و سه باند هلیکوپتر بر روی سقف دارد.

باور داشتن سه هلیکوپتر شخصی هم سخت است چه برسد به سه باند هلیکوپتر شخصی در خانه!

۴.ماشین ۳۸ میلیون دلاری

خودرو های سریع، فانتزی و راحت سال‌ها است که در فهرست خرید ثروتمندان قرار دارند و یکی از گزینه های همه انها برای خرج کردن پولشان است.

در این بین  یکی ازثروتمندان برای نشان دادن علاقه اش به خودروهای لاکچری در مزایده ای که در سواحل کالیفرنیا در سال ۲۰۱۴ برگزار شد ۳۸ میلیون دلار برای خرید فراری ساخته شده در سال ۱۹۶۲ پرداخت کرده است.

۵.طلاق ۲.۵ میلیارد دلاری

قطعا تمام کارهایی که افراد ثروتمند به خاطر آنها پول پرداخت می کنند خوشایند نیست و در این بین کارهایی نیز وجود دارد که این افراد از انجام آنها بیزار اند.

در سال ۱۹۹۹ طلاق الک و جوزلین ۲.۵ میلیارد دلار هزینه برداشت که شامل ۱۰۰ میلیون چک که جوزلین طی ۱۳ سال آنها را دریافت می کند می باشد.

۶.هدیه ۳۹۰.۰۰۰ دلاری

درآمد در تشویق فرزندان مهم نیست هدیه برای تشویق فرزندان می تواند از یک کالا یک دلاری نیز شروع شود.

اما وقتی پای ثروتمندان به میان می آید رقم کادو ها نجومی می شود به گونه ای که مغز توان درک آن را نخواهد داشت.خودرویی که در عکس می بینید لیموزین ۳۹۰.۰۰۰ دلاری است که والدینی ثروتمند برای تولد ۱۷ سالگی فرزندشان خریداری کرده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.