شریف خسروی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به لزوم برپایی با کیفیت و بنحو احسن میزخدمت ادارات در روزهای جمعه در مصلی نمازجمعه شهرستان، عنوان کرد: مدیران ادارات مربوطه باید اسامی کلیه مراجعین به منظور راستی آزمایی و پیگیری مستندسازی و به فرمانداری شهرستان ارسال کنند.

خسروی با تاکید بر اینکه حق ارباب رجوع است که حقوق خود را در هنگام مراجعه به ادارات بداند، افزود: کلیه ادارات شهرستان باید حقوق ارباب رجوع را در ادارات مربوطه خود نصب کنند.

وی همچنین با اشاره به لزوم اطلاع رسانی خدمات الکترونیک به مراجعین، گفت: این امر می‌تواند نقش مهمی در کاهش مراجعات بیهوده به ادارات و افزایش سرعت در خدمت رسانی به ارباب رجوع داشته باشد.

فرماندار سلسله با اشاره به راه اندازی سامانه احراز هویت برای ادارات، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با راه اندازی این سامانه در وقت افراد صرفه جویی خواهد شد و دیگر نیازی به دریافت کپی از مراجعین نیست لذا ادارات باید از تحمیل هزینه‌های اضافی بر افراد خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به لزوم انجام اقدامات حفاظتی در ادارات شهرستان، ادامه داد: برخی افراد برای اینکه چهره دولت را مخدوش کنند اقدام به سرقت خودروهای پلاک قرمز می‌کنند، گرچه تاکنون چنین مواردی در شهرستان مشاهده نشده است اما همه ادارات باید مراقبت کرده و اقدامات امنیتی را در این خصوص بکار گیرند.

خسروی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد برپایی نمازجمعه و لزوم تجلیل و قدردانی از اعضای ستاد نمازجمعه و امام جمعه شهرستان، عنوان کرد: انتظار می‌رود که مدیران شهرستان در آئین وحدت بخش نمازجمعه حضور منظمی داشته باشند چرا که در این آئین ممکن است اشخاص سالمندی حضور داشته باشند که امکان مراجعه به ادارات را ندارند و بخواهند مشکلات خود را با شما مطرح کنند و با این حضور شما به خدمات دولت و نظام امیدوارتر شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال از وظایف ادارات صنعت و معدن، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی است، افزود: ادارات مربوطه باید در تحقق سهمیه اشتغال تعهد شده در سال جاری نهایت تلاش خود را بکار گیرند و نقدینگی موجود را در خدمت توسعه شهرستان بکار گیرند.

فرماندار سلسله با انتقاد از صنعت و معدن شهرستان برای برگزار نشدن نشست ستاد تسهیل در شهرستان، عنوان کرد: باید بنگاه‌های اقتصادی مشکل دار شهرستان از سوی ادارات مشخص شوند تا در ستاد تسهیل استان مطرح و تعیین تکلیف شوند چرا که مشکلات اقتصادی کشور بر شرایط بنگاه‌های اقتصادی نیز اثرگذار است بنابراین وظیفه ماست که از آنها حمایت کنیم.

وی با اشاره به لزوم نظارت اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان بر قیمت گوشت قرمز، گفت: حضور منظم ستاد تنظیم بازار شهرستان و کنترل بازار باعث می‌شود که مردم در سایه این حضور احساس امنیت و دلگرمی کنند.

خسروی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات پیش رو و تخریب برخی از راه‌های ارتباطی روستاهای شهرستان، خاطرنشان کرد: راه ارتباطی بسیاری از روستاهای شهرستان بر اثر سیل اخیر تخریب شده‌اند و اگر اداره کل راهداری هیچ اقدامی برای ترمیم راه‌های آسیب دیده از سیل انجام ندهد در انتخابات پیش رو امکان رأی گیری از این روستاها از طریق راه زمینی وجود ندارد و اگر اختلالی در این حوزه ایجاد شود مقصر راهداری استان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.