عزیزالله شهبازی پیش از ظهر پنجشنبه ضمن بازدید از پروژه راهسازی همت، اظهار کرد: اقدامات مورد نیاز برای پیشبرد این پروژه انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیمانکار باید با تعامل موانع کار را برطرف کرده و به وعده خود عمل کند، گفت: مسئولان مربوطه و پیمانکار باید گزارش دقیقی از روند امور ارائه کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه به جد پیگیر تحقق وعده‌های دولت هستیم، گفت: کندی روند پیشرفت پروژه همت قابل قبول نیست.

شهبازی با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان البرز و تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه همت، گفت: مسئولان مربوطه باید این مهم را پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به محدودیت‌های اعتباری، گفت: باید از اعتبارات موجود بهترین بهره برداری را داشته باشیم و اجازه ندهیم منابع ملی هدر رود.

استاندار البرز همچنین بر ضرورت ایجاد تسهیلات لازم برای تردد مردم تاکید کرد و گفت: البرز بار ترافیک ملی را به دوش می‌کشد و مردم این استان به دلیل گره‌های ترافیکی موجود در ورودی شهر کرج دچار زحمت هستند از این رو باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل این پروژه اقدام شود.

شهبازی اضافه کرد: این پروژه نباید تا این اندازه معطل بماند زیرا مردم مدت‌ها است که منتظر تکمیل این پروژه مهم هستند تا بلکه گره‌های ترافیکی باز شود، بنابراین مسئولان مربوطه در استان باید به جد درصدد تسریع در تکمیل آن باشند.

وی تاکید کرد: هیچ گونه توجیهی را برای عدم تحقق وعده پیمانکار نمی‌پذیرم زیرا اگر مانعی سر راه باشد باید طی تعامل با مدیران مربوطه برطرف کند.

استاندار البرز گفت: تسریع در تکمیل ادامه آزادراه شهید همت دستور رئیس جمهور است و باید اجرا شود؛ نمی‌توانیم بیش از این مطالبه مردم را به تعویق بیاندازیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.