کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا در مرحه یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ به مصاف شیلی رفت و تیمش در ضربات پنالتی مغلوب حریف شد، در جدید‌ترین مصاحبه اش با یکی از رسانه‌های ایرانی جزئیات تازه‌ای درباره پیشنهاد مهدی تاج برای تمدید قراردادش را فاش و در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد ابراهیم شکوری، سرپرست جوان دبیرکلی فدراسیون فوتبال در ایمیلی به او بی احترامی کرده است.

برای پیگیری این موضوع با یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که او در پاسخ به ادعای کی روش اظهار داشت: بهتر است او اگر ادعایی می‌کند مستندات خود را هم ارائه بدهد.

به نظر می‌رسد کی روش تاکنون حواشی ماه‌های پایانی فعالیت خود در ایران را فراموش نکرده و هر از چندگاهی سعی می‌کند با پرداختن به آن مسائل مهدی تاج و همکارانش در این فدراسیون را تحت تاثیر قرار بدهد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان پس از پرداخت دستمزد ۹۰۰ هزار دلاری کی روش به دلیل اظهارات و اتهام‌هایی که او در ماه‌های اخیر به مهدی تاج و سایر مدیران فدراسیون زده است از او به کمیته اخلاق فیفا شکایت کرد.

همچنین ابراهیم شکوری با منتشر کردن استوری در صفحه خود به ادعای های کی روش واکنش نشان داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.