به گزارش روزنامه گاردین، دونالد جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تبعیت از خواهرش ایوانکا، مادرش ایوانا و همچنین پدرش قدم در راه نگاشتن کتاب گذاشته و کتاب او قرار است اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

عنوان کتابش نیز که طبق اعلام او قرار است در آن نخبگان چپگرا را با افشاگری رسوا کند، به این شکل است: "برانگیخته شده: چطور جناح چپ از نفرت تغذیه می‌کند و می‌خواهد دهان ما را ببندد".

این کتاب آن طور که اعلام شده در تاریخ ۵ نوامبر از سوی یک انتشارات حامی محافظه‌کاران به نام انتشارات "سِنتِر استریت" که سابقاً کُتُب محافظه‌کاران و جمهوریخواهان دیگری را منتشر کرده به بازار عرضه شود .

در شرح این کتاب گفته شده که پسر ترامپ در این کتاب "همه حقه‌هایی جناح چپ برای بدنام کردن محافظه‌کاران استفاده می‌کند" افشا خواهد شد و اینکه در این کتاب "هیچ موضوعی نبوده که دستخوش اصلاح سیاسی نشده باشد".

پسر بزرگ ترامپ در پستی که روز دوشنبه درباره کتابش منتشر کرد گفت: "این کتاب کتابی است که نخبگان چپگرا اصلاً دوست ندارند که شما آن را بخوانید".

دونالد جونیور بزرگترین فرزند رئیس جمهور آمریکا بوده و از حامیان صریح پدرش است.

او معمولاً در توییترش از مخالفان سیاسی پدرش انتقاد می‌کند و مطالب مثبت در مورد پدر خود را بازنشر می‌کند.

گفته شده که در این کتاب همچنین به موضوعات دیگری نظیر "تابستان‌های دوران کودکی دونالد جونیور در چکسلواکی کمونیستی سابق به عنوان دوره آغاز فرآیند شکل‌گیری تفکر سیاسی او" و همچنین نوشته های او درباره "دستاوردهای عمده دولت دونالد ترامپ" پرداخته شده است.

این سومین کتابی است که یک عضو خانواده رییس جمهور آمریکا از زمانی که او به ریاست جمهوری رسیده، منتشر کرده است.

پیش از این در ماه مه ۲۰۱۷ ایوانکا ترامپ، خواهر دونالد جونیور، کتاب "زنانی که کار می‌کنند" را منتشر کرد و ایوانا ترامپ، اولین همسر دونالد ترامپ و مادر دونالد جونیور و ایوانکا، در اکتبر ۲۰۱۷ کتاب "بزرگ کردن ترامپ" را منتشر کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.