عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: در تاریخ بی سابقه است؛ دری اصفهانی دوتابعیتی جاسوس و محکوم به زندان، نفوذی بیگانگان است. برخی نمایندگان بدون اشاره به محتوای مستند اعترافات یک دوتابعیتی جاسوس نفوذی به پخش اعترافات ایشان در مجلس معترض هستند، واقعا جای تعجب است. عناصر مومن در سپاه جاسوسان و نفوذی‌ها را گرفته و بازداشت کرده‌اند. سپاه پهپاد آمریکا را هدف قرار داده و کشتی انگلیس را توقیف کرده است، معدود افرادی در داخل چرا سپاه را هدف قرار می‌دهند؟ حقاً جای سوال و تعجب است.

وی افزود: قرار بود در بودجه سال ۹۸ کالاهای اساسی از محل ۱۴ میلیارد دلار تامین شود و طرح کالابرگ الکترونیکی اجرا شود، مرداد رسید و تیرماه را پشت سر گذاشتیم، آقای رییس جمهور و دولت پاسخ بدهند که چرا طرح کالابرگ برای توزیع اقلام اساسی مردم را اجرایی نکرد تا طبقات پایین جامعه خیالشان راحت شود که اولویت معیشتشان تامین می شود.

گودرزی تاکید کرد: بی عدالتی و تبعیض در استان لرستان درخصوص توزیع اعتبارات سیل صورت گرفته است. مردم در حوزه انتخابیه شاکی هستند. وزیر کشور پاسخگو باشد، در استان لرستان اعتبارات شهرداری های حوزه انتخابیه بسیار کم و ناعادلانه دیده شده و ضرورت دارد به این مسئله رسیدگی شود. اصلاح الگوی مصرف را به گونه ای دیگر اجرا کنید، چرا تلفنخانه مجلس که حلقه وصل خانه ملت با ملت  است، تعطیل است؟ حداقل یک نفر پاسخگوی تلفن‌های مردمی باشد که بخواهند درد دل خود را به نمایندگان بگویند.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به گودرزی گفت: تلفنخانه فعالیت می کند، نظرات را دریافت می کند و مرتبا آنها را مکتوب ارجاع می‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.