سردار " عبدالرضا ناظری " در تشریح این خبر اظهار داشت: اواخر اردیبهشت ماه امسال، ربوده شدن یک پسربچه ۸ ساله در مسیر مدرسه در شهر کرمان به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش شد که بلافاصله پس از کسب این خبر تیم گشت انتظامی و پلیس آگاهی در محل وقوع حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ مرد و یک زن با سرقت یک خودرو سواری که سرویس مدرسه بود اقدام به ربودن پسربچه‌ای ۸ ساله کردند در ادامه آن را به یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان منتقل و جهت نگهداری به چند نفر دیگر سپرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی، پی جویی‌های پلیسی در راستای دستگیری آدم ربایان آغاز و نهایتا پس از ۲۸ روز تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری این کودک در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان شناسایی شد.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی و طی چند عملیات ضربتی ۶ مرد و یک زن که در انجام این آدم ربایی نقش و مشارکت داشتند دستگیر و کودک ربوده شده در سلامت کامل به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: آدم ربایان به انگیزه اخاذی در قبال آزادی این پسربچه بالغ بر ۲ میلیارد تومان و همچنین ۵۰۰ عدد سکه طلا مطالبه و در یک مرحله حدود ۷۰ سکه را دریافت کرده بودند که این تعداد سکه هم به این خانواده برگشت داده شد.

سردار ناظری با اشاره به خوشحالی خانواده گرو از سلامت فرزندشان تصریح کرد: اینکه فرد یا افرادی به سبب اختلاف مالی یا به انگیزه اخاذی دست به چنین جرایمی بزنند جز تشویش و آشفتگی خاطر برای افراد و خانواده‌ها و نهایتا ندامت و پشیمانی برای خودشان چیزی در بر ندارد چرا که پلیس در راستای پیشگیری و کشف جرایم با جدیت و قاطعیت عمل می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.