از ساعت ۱۶ در کشور چین دو تیم یوونتوس و اینتر برگزار کننده دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ بودند. اولین دربی ایتالیا در کشور چین که مثل همیشه حساسیت های خاص خود را داشت.

برای یوونتوس شزنی، کانسلو، بونوچی، دی لیخت، دی شیلیو، رابیو، متوئیدی، برناردسکی، ایگواین و رونالدو کار را شروع کردند و یازده بازیکن اینتر را نیز هندانوویچ، دامبروزیو، دی فرای، اشکرینیار، کاندروا، گالیاردینی، بروزوویچ، سنسی، دالبرت، اسپوزیتو و پریشیچ تشکیل می دادند.

کار متعادل از سوی هر دو تیم شروع شد و پس از چند رفت و برگشت، اینتر روی یک ضربه کرنر در دقیقه ۱۰ بازی به گل رسید. توپ ارسالی را گالیاردینی با ضربه سر به سمت دروازه یوونتوس منحرف کرد اما در دهانه دروازه، ماتایس دی لیخت ستاره جدید یوونتوس به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

یووه برای جبران جلو کشید و تا انتهای نیمه اول روی شوت های رونالدو و برناردسکی خطرساز ظاهر شد اما هیچکدام راهی به دروازه پیدا نکردند تا نیمه اول با برتری یک گله اینتر تمام شود.

از ابتدای نیمه دوم بوفون، مانژوکیچ و دمیرال جای شزنی، ایگواین و دی لیخت را در ترکیب یوونتوس گرفتند.

یووه که تیم برتر میدان نشان می داد دقیقه ۶۸ روی ضربه آزاد رونالدو به گل رسید. ضربه رونالدو پس از برخورد به مدافعان اینتر به درون دروازه غلتید.

تلاش دو تیم در ادامه نیمه دوم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و پس از اتمام بازی با تساوی ۱-۱، کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضیافت پنالتی ها رانوکیا، لونگو و واله رو برای اینتر پنالتی های خود را با واکنش های خوب بوفون از دست دادند. در یوونتوس هم رابیو و برناردسکی پنالتی های شان را از دست دادند تا یووه در نهایت ۴-۳ برنده نهایی بازی شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.