حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی آمران به معروف و ناهیان از منکر چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: باید مسئولان و متولیان فرهنگی  ناظران امنیتی و انتظامی با غیرت دینی خود ریشه ترویج فساد و بدحجابی را از سرچشمه بخشکانند و شبکه های ترویج ابتذال و فساد در جامعه اسلامی را قطع کنند.

وی تصریح کرد: برخی از جوانان و نوجوانان در جامعه اسلامی ناآگاهانه در دام شیطانی بی عفت و بدحجابی وارد می شوند که باید این قشر ناآگاه بی گناه را هوشیار و  از منجلاب فساد رهایی داد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: باید متولیان فرهنگی  به گونه ای با  افراد  منحرف و  کجرو  برخورد کنند که مخاطب  احساس کند که آمر به معروف و ناهی از منکر خیرخواه اوست . 
وی ادامه داد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مهارت مخاطب شناسی را کسب کنند چرا که اگر مخاطب شناسی درست انجام نشود باعث تخریب و تشدید مشکل در جامعه خواهد شد. 
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن قصد دارد که افراد جامعه را به هر طریقی منحرف  و آنها را نسبت به دین مبین اسلام بدبین کند، از این رو آمران به معروف باید با الگو قرار دادن زندگی  و منش رفتار درست خود  و به دیگران زندگی خوب را هدیه دهند. 
صدیقی گفت: امر به معروف و نهی از منکر دخالت در کار دیگران به حساب نمی آید و آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با رفتارخود سیره انبیاء و ائمه اطهار(ع) را آن چنان گسترش دهند که همه از بدیها و منکرات متنفر شوند. 
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  افزود: بدون اخلاق پسندیده  هیچ کاری تاثیر مثبت ندارد و شما باید با اخلاص و برای رضای خدا انجام وظیفه کنید و در این راه استقامت تشکیلاتی و ارزیابی و رصد کردن خروجی ها لازم است. 

وی ،بانوان با حجاب و با عفت در جامعه را حافظان و پیروان خون شهدا و مجاهدان طریق عدالت دانست و تصریح کرد: چادر و  حجاب کامل  بانوان در جامعه اسلامی مقدس و تداوم راه شهدا و صالحان می باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد  نیز در این آیین گفت : برخی نازیبایی ها و فرهنگ هنجارشکن غربی و جامعه اسلامی رخنه کرده است که ضرورت دارد متولیان و مسئولان فرهنگی برای ریشه کنی آن همت مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام ، شکستن حریم ها و ترویج  ابتذال در جامعه اسلامی که غیرت، فرهنگ ایثار و شهادت عطرآگین است جایگاهی ندارد.

وی از مسئولان فرهنگی و مذهبی خواست تا غده سرطانی فساد اخلاقی و رفتاری جامعه را از ریشه بزنند تا جامعه از راه سعادت و عدالت راستین انبیاء و اولیا ء منحرف نشود.

همزمان با جلسه  اختتامیه کارگاه آموزشی بیست و یک روزه  آمران معروف و ناهیان منکر این استان  با حضور رییس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور رونمایی از سند انتظار با عنوان چشم انداز امربه معروف و نهی از منکر در گام دوم انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.