علی نباتی روز افزود: یک فرد هنگام نزاع و درگیری لفظی و فیزیکی با برادر خود بر سر موضوع ارث پدری در مزرعه‌ای در روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال اقدام به قتل برادر خود با استفاده از سلاح سرد چاقو کرده است.

وی گفت: پس از دریافت گزارش قتل و متواری شدن قاتل از صحنه جنایت موضوع در دادسرای خلخال مورد بررسی قرار گرفته و بازپرس پرونده در محل جنایت حاضر و قتل توسط برادر مورد تایید قرار گرفت.

او اظهار داشت: با اقدام بموقع قضایی و تحت تعقیب قرار گرفتن متهم به قتل ،قاتل پس از گذشت  کمتر از سه ساعت از ارتکاب جنایت در محل اختفای خود در یکی از باغ‌های منطقه دستگیر و بازداشت شد.

دادستان خلخال با بیان اینکه پیش از این نیز مقتول و قاتل اختلافات موروثی با همدیگر داشته و قاتل اقدام به آتش زدن انبار علوفه برادر مقتول خود کرده بود، افزود: متهم به قتل در بازجویی به قتل برادر خود اعتراف و اقرار کرده و موضوع جنایت در محل حادثه بازسازی شد.

نباتی همچنین با توصیه به مسئولان اجرایی شهرستان برای ارتقای ایمنی اماکن گردشگری بویژه مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل از مرگ کودک پنج ساله در تفرجگاه ازناو این شهرستان ابراز تاسف کرد.

او با تاکید براینکه رفع نقایص امکانات رفاهی و تفریحی موجود در تفرجگاه‌ها و مناطق نمونه گردشگری شهری روستایی از وظایف مهم و شهرداران ،دهیاران ،بخشداران و مسئولان اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری است، اظهار داشت: علت مرگ این کودک در حال بررسی کارشناسی بوده و در صورت  اثبات هرگونه کوتاهی از سوی مقصر و یا مقصران حادثه با عوامل احتمالی دخیل در این حادثه برخورد قضایی صورت گرفته و تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

وی با توصیه به ماموران راهور و بازاریان خلخال جهت برخورد مناسب با گردشگران و رعایت حال مسافران و میهمانان این شهرستان افزود: هر چند تاکنون گزارشی مبنی بر بداخلاقی با گردشگران دریافت نشده ولی توسعه صنعت گردشگری منطقه نیازمند ترویج فرهنگ برخورد مناسب با گردشگران است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.