مراسم افتتاحیه فیلم «روزی روزگاری درهالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو برگزار شد. این فیلم در ژانر کمدی سیاه ساخته شده و محصول سال ۲۰۱۹ ایالت متحده آمریکا است. لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو ستارگان فیلم هستند.

«روزی روزگاری در هالیوود»، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس‌آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

لئوناردو دی‌کاپریو در مراسم افتتاحیه فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» که با شرکت عوامل فیلم برگزار شد، گفت که فکر می‌کند سرویس استریمینگ موجب به خطر افتادن فیلم سازی سنتی شود. دی کاپریو ادامه داد : «وارد دورانی شده‌ایم که استریمینگ محصولات سینمایی را به سرعت در دسترس همه می‌گذارد و همه ناگهان با یک برنامه هشت اپیزودی درخشان که هر وقت بخواهند می‌توانند آن را ببینند، روبه رو هستند و این اتفاق تقریباً هر روز می‌افتد.»

او ادامه داد: «خب وقتی داریم درباره فیلمی حرف می‌زنیم که روی نگاتیو ضبط شده و همه‌اش هم در خیابان هالیوود که از نظر فیزیکی به دوران ۱۹۶۹ برگشته، بدون جلوه‌های تصویری گرفته شده، به معنی بازگشت به دوران فیلم سازی‌ است که دیگر نمی‌شود آن را دید و یک جورهایی می‌شود گفت یک دایناسوراست.»

دی کاپریو گفت: «فقط امیدوارم که تجربه سینمایی تماشای یک کار عالی هنری در کنار هم و لذت بردن با هم حفظ شود.»

دی کاپریو همچنین از تجربه کار کردنش با برد پیت حرف زد و گفت که از طرفداران واقعی اوست. این بازیگر ۴۴ ساله گفت: «پیت نه تنها انتخاب‌های عالی به عنوان یک بازیگر انجام داده بلکه به طرز فوق‌العاده‌ای بااستعداد است و در عین حال به طرز باورنکردنی کار کردن با او راحت است و این دینامیکی است که فکر می‌کنم هر دوی ما در این فیلم به آن نیاز داشتیم.»

وی افزود: «نیاز به افرادی داشتیم که این شهر را بشناسند، این صنعت و این نوع ارتباط را بشناسند. افرادی که هم حرفه‌ای باشند و هم روحیه‌ای خانوادگی داشته باشند.»

دی کاپریو در «روزی روزگاری در هالیوود» در نقش بازیگری ظاهر شده که برد پیت سالیان سال است بدلکار اوست و دوران آن‌ها در حال سپری شدن است.

اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۴ مرداد) آغاز خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.