سرهنگ حسن نورآبادی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی حین گشت‌زنی با یک خودروی ۴۰۵ مشکوک که هیچ‌گونه پلاکی روی آن نصب نبود برخورد و در ادامه برای بررسی موضوع، به کله‌پزی که خودرو کنار آن پارک شده بود  مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد هیچ‌کدام از شهروندان اطلاعی از اینکه خودرو برای چه کسی است ندارند و در نتیجه ماموران به محل پارک خودرو رفته و برای مشخص شدن وضعیت ۴۰۵ فاقد پلاک را بررسی کردند که مشخص شد درب خودرو باز هست.

سرهنگ نورآبادی افزود: حین بررسی خودرو بالاخره چهار مرد جوان از داخل همان کله‌پزی بیرون آمدند و بیان داشتند که خودروی مذکور برای این افراد است اما وقتی از طرف ماموران مورد پرس‌وجو قرار گرفتند جواب‌های ضد و نقیضی را مطرح کردند و در اقدامی با سوار شدن بر خودرو، بدون توجه به ماموران و گرفتن آن سمت ماموران برای زیر کردن‌شان از محل متواری شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: مشخصات خودرو و چهار سرنشین آن به واحدهای گشتی دیگر اعلام شد که بالاخره بعد از ۴۰ دقیقه ماموران یک‌واحد گشتی دیگر موفق به رویت این خودرو که کنار بوستان المهدی پارک شده بود شدند و با رفتن به سمت این افراد که صندوق عقب خودرو را برای دیده نشدن فاقد پلاک بودن خودرو بالا داده بودند به پرس و جو از این افراد پرداختند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان در یک لحظه با ماموران درگیر شدند و قصد داشتند دوباره از این محل متواری شوند و با اقدامات خود نظم عمومی محله را نیز به هم ریخته بودند که این بار با اقدام سریع، ماموران گشتی موفق به دستگیری هر چهار متهم و انتقال آنها به کلانتری شدند. این چهار متهم هنگام انتقال به کلانتری، ماموران را مورد تهدید و توهین قرار دادند.

وی تصریح کرد: سه تن از متهمان برادر و یکی از آنها خواهرزاده این افراد است که با تشکیل باندی معروف به برادران دالتون اقدامات تبهکارانه خود را انجام می‌دهند و در کلانتری نیز بارها اعلام کردند چون برداران دالتون هستند هیچ‌کس نمی‌تواند با آنها کاری داشته باشد.

سرهنگ نورآبادی در پایان بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده‌ای به مقام قضائی معرفی شدند که در نهایت برای هر کدام از آنها به‌صورت جداگانه قرار وثیقه نیم میلیارد تومانی صادر شد و متهمان به زندان منتقل شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.