شکوری مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به این که کارت سوخت خودرو‌های صفر کیلومتر از طریق اداره پست و برای افرادی که در مرحله قبلی ثبت نام کرده اند، به آدرس منازل شان ارسال می‌شود، گفت: برخی کارت بانکی را به عنوان کارت سوخت ملاک قرار دادند که کارت بانکی آن‌ها منتفی شده و برای آن‌ها کارت سوخت صادر و ۱۰ هزار تومان هزینه پست دریافت می‌شود.

شکوری افزود: افرادی که طی این مدت آدرس پستی شان تغییر کرده باشد آدرس دقیق شان را از طریق پلیس +۱۰ اصلاح کنند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

وی اظهار کرد: از آن جایی که برخی کارت‌های بانکی را ملاک قرار داده بودند، اکنون نگران تغییر شماره حساب و تغییرات احتمالی آن نباشند، چون استفاده از کارت‌های بانکی منتفی شده است.

وی اضافه کرد: شخصی که رمز کارتش را فراموش کرده باشد می‌تواند با داشتن اصل کارت سوخت، کارت ماشین و کارت ملی به نواحی این شرکت در شهرستان‌ها مراجعه کند تا رمز آن احیا شود.

اگر چه طرح استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد اجرا می‌شود، اما برای رفع مشکلات احتمالی، تا اول شهریور در هر جایگاه یک کارت سوخت وجود خواهد داشت، اما پس از آن در هیچ جایگاهی کارت سوختی وجود نخواهد داشت و هر کسی باید با کارت سوخت خودروی خودش سوخت گیری کند.

او ارائه مدارک مورد نیاز برای انجام فرایند درخواست کارت سوخت هوشمند المثنی و حذف رمز کارت سوخت در مراکز پلیس +۱۰ را الزامی دانست و گفت: افرادی که براساس فراخوان قبلی برای درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.