همچنین "تسیفی یحزقیلی" خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونسیتی در مصاحبه با رادیوی این رژیم گفت: اسراییل نتوانست ایرانی ها را از سوریه بیرون کند. 

وی افزود، به لطف ناکامی ارتش اسراییل در بیرون راندن ایرانی ها از سوریه، آنان نفوذ خود را در این کشور، عراق و لبنان گسترش می دهند.

"یائیر لابید" عضو کنست رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد از سیاست های بنیامین نتانیاهو در گفت و گو با رادیو تاکید کرد: نتانیاهو دیگر نخست وزیر اسراییل نمی ماند زیرا نمی تواند در انتخابات آینده پیروز شود، او دو سال است که فقط در  راستای منافع خود عمل می کند.

اسراییل در زمان حضور تروریست ها در مناطق جنوبی سوریه از آنان تمام قد حمایت می کرد و حتی تروریست های مجروح نیز برای مداوا به فلسطین اشغالی منتقل می شدند.

سازماندهی ، ارایه اطلاعات در خصوص تحرکات ارتش سوریه ، آموزش ، تجهیز با انواع سلاح های پیشرفته نظیر موشک های تاو از جمله خدمات صهیونیست ها به تروریست ها در طول ۹ سال گذشته بوده است.

انجام حملات هوایی و موشکی به مناطق مختلف سوریه و حمایت های رسانه ای و آموزش برخی افراد در این ارتباط برای جریان سازی های رسانه ای نیز بخشی از برنامه های تل آویو برای روحیه دادن به تروریست ها و اعلام حمایت غیر مستقیم از آنان در سال های اخیر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.