سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون وضعیت ترافیکی از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم است و به مرور و طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود، بنابراین هم‌وطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار دهند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و در مناطق مختلف پرحجم گزارش شده، اما خودروها به مرور به هر حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پر حجم و روان گزارش شده و مشکلی در خصوص تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

محبی افزود: هموطنان در چنین شرایط ترافیکی با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی در محورها، می‌تواند سفری ایمن و بدوت خطر را سپری کنند.

وی در خصوص افزایش حجم بار ترافیکی در محورهای شرق استان و اینکه امکان یک‌سویه شدن این محور وجود دارد یا خیر، بیان کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محورهای هراز و فیروزکوه هم اکنون سنگین است و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر بار ترافیکی در محور ها افزوده شود، اما در صورت افزایش حجم ورود وسایل نقلیه به استان و وجود گره‌های ترافیکی فوق سنگین، محدودیت‌هایی به صورت موقت در محورها اجرا خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.